Fandom

Czech Star Wars Wiki

Iron Sun

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Iron Sun byl hvězdný destruktor třídy Pellaeon, který sloužil v loďstvu Felova impéria během Sithsko-Imperiální války.

HistorieEditovat

Roku 127 PBY byl Iron Sun, který hlídkoval v oblasti Hlubokého jádra, obsazen rytířkou Jedi Celeste Morne, pocházející z dob Mandalorianských válek. Celeste nesla břemeno prokletého talismanu dávného Sitha Karnesse Muura. Proto hledala místo v nitru galaxie, kde by se mohla ukrýt a žít v osamění. Posádka destruktoru byla magií talismanu proměněna na krvelačné bestie rakghouly, a tak se neřízená loď volně vznášela v prázdném prostoru vesmíru.

Destruktor byl roku 137 PBY náhodou objeven posádkou Mynocku, když gravitační pole destruktoru vytáhlo menší frachťák z hyperprostoru. Cade Skywalker, Shado Vao, Jariah Syn, Deliah Blue a Imperiální rytíři Antares Draco, Ganner Krieg a Azlyn Rae se vydali destruktor prozkoumat a tak se setkali s Celeste Morne. Ta se rozhodla přidat k jejich výpravě na planetu Had Abbadon, kde plánovali zavraždit sithského císaře Darth Krayta, a Iron Sun opustila.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki