Fandom

Czech Star Wars Wiki

Jabbův palác

< Jabbův palác

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Huttský hrad, často jednoduše nazvaný Jabbův palác po svém majiteli byl velký, kamenný a durasteelový komplex, umístěný na okraji Severního dunového moře na planetě Tatooine. Původně byl postaven jako klášter řádu B'omarr. Budova nakonec padla do rukou dvou hlavních zločineckých lordů: nejdříve vyvrheli a vůdci gangu jménem Alkhara a později Jabba Hutt , notoricky známý zločinec a pán z Nal Hutta.

Stavební prvky a vybaveníEditovat

Zatímco struktura prošla mnoha úpravami v opevnění a technologickém vybavení, základní struktura komplexu zůstala stejná po celou dobu své existence. Skládá se z centrální rotundy a vyšších přilehlých věží. Úkryt na straně hřebenu obsahoval podzemní hangár a údržbářské místnosti. Hluboko v klášterních podzemních komorách, měl Jabba Hutt trůnní sál, který byl postaven nad rancorovou norou. Hutt používal toto zvíře za dvojím účelem: ochrana a zábava. Stiskem tlačítka mohl aktivovat skryté dveře v podlaze komory a nebohý host spadl okamžitě do jámy, zatímco diváci mohli sledovat, co s nebožákem udělá rancor a nakrmí se jím.

ITW Jabbas Palace.jpg

Průřez palácem

V síti Wikia

Náhodná Wiki