Fandom

Czech Star Wars Wiki

Jabba Desilijic Tiure

< Jabba Desilijic Tiure

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Jabba Desilijic Tiure se narodil 600 BBY. Byl syn bosse klanu Hutt. Své sídlo měl na  pouštní planetě Tatooine. Zabýval se pašováním, obchodem se zbraněmi, otroky a kořením, lichvě, vybíráním výplatného, ilegální těžbě atd. Založil pirátskou společnost Černé slunce. Pomáhál Impériu s pašováním. Byl uškrcem princeznou Leiou. Zaměstnával spoustu pašeráku a nájemných lovců (Boba Fett, Bossk, IG-88). Ve svém paláci choval i rancora. Jakmile se mu někdo znelíbil, stačilo stisknout tlačítko, a nebožák se propadl přímo do rancorovy nory. Seshora potom Jabba se svým harémem sledoval přes mříže zvrhlou podívanou.  Pochází z planety Nal Hutta, kde ho jeho otec vychoval k touze po moci a bohatství. Jabba Hutt vybudoval svůj syndikát pomocí mnoha paktů, výhrůžek, vydírání, vražd a vychytralých obchodů. Na rozdíl od svých soupeřů je Jabba velmi inteligentní a všímá si všech detailů a hrozeb. Kdysi byl smělý a odvážný, ale v pokročilém věku se stal požitkářem a usadil se v paláci na Tatooine. Jabba miluje brutální zábavu téměř stejně jako zisk a pravidelně pořádá hry gladiátorů, nápadité popravy, rozbíjení droidů…

563px-CA 17931794.png

V síti Wikia

Náhodná Wiki