Fandom

Czech Star Wars Wiki

Jagged Fel

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.

[+/-] [zdroj]
Solo: "Leť opatrně."
Fel: "Já vždycky"
―Han Solo a Jagged Fel[zdroj]

Jagged Fel, pro své přátele Jag, byl lidský pilot. Stejně jako jeho otec věnoval celý život vojenské službě a později se stal hlavou státu Imperiálního zůstatku. Jeho rodiče, Soontir Fel a Syal Antilles Fel, ho jako malého poslali k Chissům, přísnému a poslušnému národu z Neznámých oblastí s modrou pletí a rudýma očima.

V osmnácti letech dosáhl hodnosti plukovníka a velel třem letkám Clawcraftů. Ve stejném věku přišel o dva ze svých pěti sourozenců při bojích proti četným hrozbám v Neznámých oblastech. Když Yuuzhan Vongové napadli galaxii, poslal ho otec na pomoc Nové republiky k jeho strýci Wedgi Antillesovi. Bojoval v bitvě o Ithor, kde se poprvé setkal s Jainou Solo.

Krátce po bitvě byl odvolán zpět do Neznámých regionů, ale vrátil se po dobytí Coruscant. Pomáhal Jaině bránit Hapes proti flotile Yuuzhan Vongů. Poté pomáhal svému strýci při obraně Borleias, kde se románek s Jainou Solo začal více rozvíjet. Jagged i nadále sloužil vedle ní po zbývající dobu válku. Oba dva se účastnili osvobození Coruscantu, po němž se zrodila Galaktická federace svobodných aliancí. Jeho vztah s Jainou nakonec nepřežil konec války, když se začala stranit ostatních. Fel byl poslán zpět k Chissům, kde nakonec získal hodnost kapitána.

O několik měsíců později vedl Chisské letectvo proti kolonii Killiků, ve kterém se opět setkal s Jainou Solo. V závěrečné bitvě konfliktu byl setřelen Jaininou matkou, když se pokoušela zastavit Chissy v použití speciální zbraně proti Killikům. Jagged strávil dva roky opuštěný v nebezpečných džunglích Tenupe, než byl zachráněn. Během války se zaručil za podmínečné propuštení Jediho Lowbaccy, který se později vrátil k boji proti Chissům. To způsobilo, že Jag a jeho rodina, kteří byli "zodpovědní" za škody spácháné Lowbaccou, byli trvale Chissy vypovězeni. Jag začal sledovat posledního člena temného hnízda Killiku, Alemu Rar. Nakonec se mu podařilo přesvědčit některé rytíře Jedi, aby mu se sledováním pomohli. Tehdy musel spolupracovat s Jainou a jejím blízkým přítelem Zekkem. Jagged poté zabil Alemu a tím obnovil čest své rodiny.

Na konci Druhé galaktické občanské války pomáhal Jag porazit Darth Caeduse. Během mírových jednání, přinutil Luke Skywalker Radu moffů Imperiálního zůstatku, aby Jaggeda přijali jako hlavu svého státu. Na konec se stal císařem obnovené říšem a vládl jako první z dynastie Fel.

V roce 44 PBY se oženil s Jainou Solo.

Za scénouEditovat

Obrázky: ZDE

Jag byl pojmenován po svém dědečkovi z matčiny strany Jaggedu Antillesovi.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki