Fandom

Czech Star Wars Wiki

Jai Maruk

3 470stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Jai Maruk byl lidský mistr Jedi, který sloužil Galaktické republice během Klonových válek. Jai Maruk, zvaný Jestřapýr, pocházel z planety Druckenwell. V mládí byl přijat do řádu Jedi a na začátku Klonových válek dosáhl titulu mistra Jedi.

Byl vyslán na misi na planetu Vjun, kde se střetl a byl poražen v souboji se světelnými meči temnou Jedi Asajj Ventress. Hrabě Dooku ho poté poslal zpět na Coruscant, aby předal mistru Yodovi zprávu se žádostí o setkání.

V Chrámu Jedi se s mistrem Yodou bavili o budoucnosti žákyně zvané Stopařka, o které Jai tvrdil, že není dostatečně citlivá k Síle a měla by být přeřazena k zemědělským sborům. Yoda Stopařce věřil, a s Jaiem se vsadili o Stopařčin výsledek v Turnaji učedníků. Poté, co Stopařka soutěž vyhrála, přijal ji Jai za svou padawan.

Na tajné výpravě zpět na Vjun doprovázel Jai mistra Yodu spolu se svou padawankou Stopařkou a mistryní Maks Leem s padawanewm Whie Malreaux. Na Phindarské stanici byli napadeni Asajj, které v souboji podlehl a zemřel v náruči svého učedníka.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki