Fandom

Czech Star Wars Wiki

Jamillia

< Jamillia

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]
"Musíme důvěřovat Republice. Jinak jí ztratíme."
―královna Jamillia

Královna Jamillia byla nástupkyní pro královně Amidale, její oficiální titul zněl: Její královská Výsost, královna Jamillia z Naboo, stjeně jako její předchůdkyně byla při zvolení velmi mladá ( ale ne tak jako Padmé ) a měla za sebou stejnou přípravu.

Životopis Editovat

Její předchůdkyně, která si odsloužila 4 úspěšné roky, lid miloval natolik, že jí chtěl, jako královnu ještě další dva roky. 25 ABY se však Padmé Amidala vzdala této pocty a přenechala trůn právě Jamillie. Nová královna se ptala své předchůdkyně jestli by nechtěla pracovat, jako zástupkyně planety Naboo v Galaktickém senátu, ačkoli Padmé měla věk i právo na to odstoupit z politiky. Ovšem Padmé souhlasila a stala se senátorkou v Galaktickém senátu.
Vláda za této královny nebyla, jako pod Padméniou s výjimkou - guvernéra Sio Bibble.
Jamillia.jpg

Královna Jamillia z Naboo

Během Separatistické krize patřila Jamillia k mnoha dalším vládcům planet, kteří dovolili uprchlíkům skrýt se na jejich planetách. Za to byla hodně odsuzovaná, zvláště od horníků, jejichž přístavy se jenom hemžily uprchíky.
22 ABY se Separatisté pokusili spáchat atentát na Padmé Amidalu, která přežila uprchla z Coruscantu na Naboo. Při začátku Klonových válek proběhla bitva Ohma-D'un jmenovala Jamillia C-3PO, jako velvyslance pro řád Jediů. Brzy po tom však na její místo usedla královna Neeyutnee.

V síti Wikia

Náhodná Wiki