Fandom

Czech Star Wars Wiki

Jango Fett

< Jango Fett

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]
"Jsem prostý člověk, který se do ničeho neplete."
―Jango Fett[zdroj]
Jango Fett se narodil na Galidraanu. Osiřel, když jeho rodiče zahynuli při neúspěšném povstání. Později se jakožto Mandalorian zúčastnil bitvy s rytíři Jedi, ale jeho spolubojovníci byli poraženi. On však unikl a rozhodl se vést život námezdního lovce. Vyznačoval se nošením mandaloriánské helmy. Bral zakázky od všemožných bytostí ze všech koutů galaxie a přišel si na obrovs
Jango Fett.jpg

Jango Fett v mandalorianské zbroji

ké množství peněz. Brzy už létal ve vynikající lodi Slave I. Po nějakém čase potkal na jednom z měsíců Bagdenu tehdy ještě Jedie, muže jménem Tyranus, a dostal od něj nabídku - měl pravidelně poskytovat své genetické vzorky Kamonianům, kteří by z nich vytvořili obrovskou klonovou armádu pro republiku. Jango Fett souhlasil a usídlil se v Tipoca City, kde poskytoval vzorky a odkud vzlétal za svými zakázkami. Kromě peněz chtěl za svou DNA ještě jednu mimořádnou věc; jeden klon bez urychleného růstového procesu a bez všech ostatních úprav, kterého by vychoval jako svého syna. Bylo mu vyhověno a on chlapce pojmenoval Boba Fett. Deset let poté ho znovu vyhledal Tyranus, teď už Sith, a nabídl mu tučnou odměnu za zneškodnění senátorky z Naboo, Padmé Amidaly. Fett svěřil úkol své spolupracovnici Zam Wessel. Ta ale neuspěla, Jedi Obi-wan Kenobi ji znehybněl a chystal se jí vyslechnout. Pro svoji vlastní bezpečnost ji Fett raději z povzdálí zastřelil. Jango se pak stáhl na Kamino. Jenže pomocí analýzy šipky, která usmrtila Zam, Jediové zjistili původ útočníka. Byl vyslán Obi-wan Kenobi, aby Janga zabil. Tomu se ale po ostré potičce podařilo uprchnout a přistát na Geonosis, kde byl Tyranus se svojí armádou. Několik droidek zde Kenobiho přemohlo a Tyranus se chystal ho veřejně popravit. Ještě se ho pokusili zachránit Padmé Amidala a Anakin Skywalker, ale ty zajmul Fett se skupinou droidů. Před popravou se však náhle zjevilo velké množství Jediů a celý proces se najednou proměnil v bitvu. Jango se vydal na pomoc svým, ale zemřel když mu po několika neúspěšných střelách usekl hlavu Mace Windu.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki