Fandom

Czech Star Wars Wiki

Jar Jar Binks

< Jar Jar Binks

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře5 Share

[+/-] [zdroj]

Jar-Jar je Gungan. Byl tak nešikovný, že byl vyhoštěn z Gunganské říše. Jar Jar se setká na povrchu planety Naboo s Rytíři Jedi Qui-Gon Jinnem a Obi-Wan Kenobim a zavede je do podmořské říše Gunganů. Potom je provází na Tatooine a Coruscant. Jar-Jar je velmi nešikovný, bojácný, často panikaří a mluví velmi špatným basicem. Je to velmi komická postava. Je však dobrým přítelem a přivede Královnu Amidalu na myšlenku jak se postavit Obchodní Federaci. Stejně jako většina Gunganů, mluví velmi zvláštní řečí. Poměrně mladý Gungan. Byl vyhnán z Otoh Gunga krátce před invazí na Naboo poté co způsobil příliš mnoho nehod. Naboural například "heyblibber" patřící šéfům, vytopil Šefovi Nassovi příbytek a otevřel polovinu z bublinových klecí v Gunganském zoo. Byl vyhnán, aby nemohl ohrožovat ostatní Gungany. Poté co byl vyhnán sám přežíval uprostřed bažin Naboo, až do invaze Federace. Byl zachráněn od jisté smrti Qui-Gonem, za což mu dluží životní dluh podle Gunganské tradice. Poté doprovázel Qui-Gona po galaxii. Později se vrátil na Naboo a zavedl královnu Amidalu na svaté místo Gunganů, kde Šéf Nass a Amidala uzavřeli spojenectví. Za tyto zásluhy byl povýšen na generála v Gunganské Velké Armádě. Jako Generál pak vedl Gungany do bitvy. Ačkoliv neprokázal dobré výsledky nebyl ani zraněn ani zabit. Naopak jeho nešikovnost v bitvě velmi pomohla. Byl zajat, avšak po deaktivaci droidů se opět ocitl na svobodě.

Pozn. od fanouška (DarthAbuk) - V současné době se řeší teorie, že Jar Jar Binks je nejmocnejší sith. Pokud si o tom chcete zjistit více, pro začátek doporučuji toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=8yy3q9f84EA

V síti Wikia

Náhodná Wiki