Fandom

Czech Star Wars Wiki

Juno Eclipse

3 533stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Juno Eclipse sloužila Galaktickému impériu jako důstojník a pilot během velké jediské čistky. Jejích výjimečných schopností ve vedení bojů si všimlo několik vysoce postavených úředníků v armádě Impéria, včetně Sithského lorda Darth Vadera. Na základě toho ji seznámil s vysoce důvěrnými detaily. Protose ve 3 PřBY Eclipse stala poslední pilotkou Rogue Shadow.

Účelem její přísně tajné práce bylo přepravit Darth Vaderova agenta kam jeho mise vyžaduje. Během této doby nevěděla, že tajemný mladý muž byl Vaderův tajný učeň pod kódovým označením "Starkiller."

Juno StarWars .jpg

Galen Marek "Starkiller" a Juno Eclipse

I když se dozvěděla, že Starkiller je vrah, který měl za úkol zabíjet poslední Jedie, stále bylo jejím úkolem přemisťovat Galena Marka. Během toho císařovi špehové odhalili Vaderovo spiknutí, spolu se Starkillerem, zabít císaře Palpatina. Proto Vader nečekaně zradil svého žáka na příkaz císaře a Juno byla označena za zrádce.

Juno Eclipse byla propuštěna se Starkillerem, jehož smrt byla falešná, proto aby pokračoval ve svém vražedném spiknutí proti Palpatinovi. Galen Marek se neochotně vzdal své věrnosti galaktické Říše a připojil se k rebelům. Nicméně, Juno si uvědomila, že učeň zůstal loajální ke svému pánovi. Toto povstání mělo cíl odvrátit císařovu pozornost a vytvořit tím novou příležitost, jak ho zabít. Během jejich dobrodružství, Eclipse a Starkiller si postupně vyvinuli vztah, který se nakonec změnil v lásku. Jejich vztah byl předčasně ukončen, když Marek zahynul v boji proti císaři. Krátce po  Markově smrti, Eclipse byla svědkem oficiálního založení Aliance. Méně než o rok později, byla Juno Eclipse pověřena jako kapitánka Rebelské vlajkové lodi.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki