Fandom

Czech Star Wars Wiki

Jysella Horn

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Jysella Horn, přezdívaná Sella, byla lidská žena v Novém řádu Jedi. Byla dcerou corellianských rodičů Mirax Terrik Horn a Corrana Horna a mladší sestrou Valina Horna. V roce 43,5 PBY, kdy si vyrobila světelný meč s modrou čepelí, se jako jedna z prvních nakazila psychickou nemocí, která zasahovala Jedi.

ŽivotopisEditovat

Brzký životEditovat

Jysella se narodila kolem roku 16 PBY. V roce 25 PBY se stala studentkou jediského praxea na Yavinu 4, a tak strávila více času vyučováním se spolužáky, než se svou rodinou.

Po útoku Yuuzhan Vongů na Yavin strávila Jysella několik měsíců na palubě lodi svého dědečka Boostera Terrika Errant Venture, kam byla přesunuta spolu s ostatními mladými studenty. Na konci války s Yuuzhan Vongy stále patřila k nejmladším členům řádu, ale účastnila se mise na Zonamu Sekot.

Do roku 40 PBY byla v aktivní službě Řádu Jedi.

Za scénouEditovat

Michael A. Stackpole řekl, že Jysella je pojmenována po své babičce z matčiny strany.

Rok Jysellina narození není přesně definován, ale jelikož není uvedena v Přízraku minulosti nebo Star Wars: Union je pravděpodobné, že se narodila až po roku 19 PBY. Často je však naznačeno, že je jen o málo mladší než její bratr Valin. Zadní strana románu "Outcast" obsahuje výňatek, kde se Jysella vyskytuje jako výrazná postava. Kdyby ale opravdu byla o deset let mladší než Valin (narodila by se tedy v roce 23 PBY), byla by moc mladá, aby se účastnila nějakého většího dobrodružství. Když byl však vydán román "Omen", ukázalo se, že Jysella je jen o tři roky mladší, tudíž se narodila v roce 16 PBY.

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki