Fandom

Czech Star Wars Wiki

Křižník třídy Consular

< Křižník třídy Consular

3 448stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.

Křižník třídy Consular.png

Republikový křižník třídy Consular

Křižníky třídy Consular vstoupily do služby přibližně v roce 990 PřBY kvůli rozpočtovým škrtům, které vyžadovaly budování užitkových a nenápadných lodí. Dělily se na dva tipy: diplomatické (červené) a v průběhu válek, kdy se tyto plavidla používala jako útočná plavidla byly nabarveny stejně jako ostatní bojové lodě např. Acclamator nebo Venator. Jedna z těchto lodí byla v Epizodě 1 kde dopravila Qui-Gona Jinna na palubu velitelské lodě Obchodní federace, kde byla zničena. Tato loď bylo hojně využívána v klonových válkách jako lehká fregata nebo útočný křižník.

Využití po Klonových válkáchEditovat

Hrstka křižníků byla ještě v provozu za Galaktické občanské války. Některé z nich se používaly ještě i za Yuuzhanvongských válek a účastnily se například bitvy u Yag'Dhul.

Osobní prostoryEditovat

Na spodní straně křižníku byl umístěn jakýsi salón, který poslanci používali k zasedání, řešení různých sporů a podobných problémů. Tento salón rovněž sloužil jako záchranný modul, který byl vybaven vlastními senzory, podporou života a motory. Pro zvýšení bezpečnosti na diplomatických misích se posádky často redukovaly na minimum a o většinu lodních systémů se starali droidi.

Tento článek pochází z Clone Wars Wiki a jeho autorem je Darth Nihilus

V síti Wikia

Náhodná Wiki