Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kadavo

< Kadavo

3 448stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.

Kadavo byla planeta nacházející se v systému Kadavo ve vnějším okraji. Během Klonových válek byla pod nadvládou Zygerrianského otrokářského cechu.

PopisEditovat

Planeta měla velmi silnou vrstvu smogu v atmosféře, což způsobovalo, že z vesmíru měla fialovou barvu. Prach v atmosféře byl způsoben mnoha sopkami a lávovými jámami, které pokrývaly většinu neúrodné pevniny a ostrovů vyskytujících se na ostrově. Tyto sopky také pomáhaly vytvořit spirálovitou oblačnost a další povětrnostní podmínky, jenž byly viditelné i z vesmíru.

Zygerrianští otrokáři si postavili Pracovní výcvikové středisko v jednom z větších vulkanických kráterů vytvořený enormními sopkami. Centrum bylo velká válcovitá stavba, kde bylo drženo velké množství otroků určených na prodej. Bylo to také postaveno nad bazénem lávy, zdviháváno několika silnými výtahy nebo zakotveno na místě čtyřmi lany uchycenými ke stranám kráteru.

HistorieEditovat

Togrutská kolonie, která byla unesena hrabětem Dooku z planety Kiros, zde byla držena také nějaký čas. Po neúspěšném pokusu o útěk sem byl poslán i Obi-Wan Kenobi.

Tento článek pochází z Clone Wars Wiki a jeho autorem je Viq

V síti Wikia

Náhodná Wiki