Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kaminoan

< Kaminoan

3 501stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.

[+/-] [zdroj]
"Miliony nás zahynuly, když moře stoupla a zaplavila Kamino. Jako druh jsme přežili díky tomu, že jsme dokázali vymyslet nemyslitelné. Některé naše genetické vlastnosti nám pomohly přežít hladovění a přemnožení, jiné ne; nebyl tu prostor pro soucit nebo pro slabé. Provedli jsme cílenou redukci, zdokonalení, zelitnění rasy. Hrozba vymření nás přiměla přetvořit se v takový druh, jakým jsme teď: v nejčistčí vyjádření kaminoanského ducha, na úrovni společenské vyspělosti, které slabší a míšené rasy nikdy nedosáhnou, protože postrádají odvahu k takovému očištění. Jsme mistry genetiky, sami si určujeme svůj osud a nikdy už ho nevydáme do rukou náhody."
―Ko Sai[zdroj]

Kaminoané byli vysoký a štíhlý druh s bledou pokožkou pocházející z izolované planety pokryté oceánem Kamino. Kaminoané žili ve velkých městech nad povrchem océanu, např. Tipoca City. Důležití nebo vysoce postavení kaminoané nosili velký límec kolem krku. Kaminoané byli známi jako skvělí klonovači. Jsou to stvořitelé Velké armády republiky, složené z klonovaných vojáků.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki