Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kančí vlk

< Kančí vlk

3 505stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
Kančí vlk.jpg

Kančí vlk nebo borra, bylo dravé zvíře, které přežívalo v lesích na Měsíci Endor.

CharakteristikaEditovat

kančí vlci byli tři metry vysoký. Oni měli spoustu chlupů a dva kančí kly. Oni byli někdy zdomácněni primitivním Goraxem, obvykle jim v mládí zabil matku a odnesl si je. Oni často naříkali na plyném obru Endoru, když se objeví na noční obloze. Oni možná byli druh chovu vlka pro jejich vití.

HistorieEditovat

Jeden zdomácnělý kančí vlk honěná Cindelem a Mace Towanisem skrz les potom, co oni opustili domov Deej Warrick. Ráno, Deej a jeho tři synové Wicket, Widdle, a Weechee šly hledat děti a našly kančího vlka skrytého v nejbližším okolí. Deej a jeho dva starší synové bojovali proti zvířeti a používali kopí. Kanží vlk byl nakonec sražen Wicketem, který ho střelil otrávenou šipkou z foukací zbraně. Na vynoření z jejich úkrytu (z kterého sledovali souboj), Mace a Cindel našli otcovým životní monitor(věc ,která zobrazí někoho v hologramovém formě) napojený na obojek kančího vlka, který měly od svého majitele, obra Goraxe který žil v zakázaných pevnostech jako ozdoba.

V síti Wikia

Náhodná Wiki