Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kas'im

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Kas'im byl twi'lecký mistr meče na Akademii Sithů na Korribanu a možná nejlepší šermíř, který kdy dýchal. Patřil do Bratrstva temnoty, založené lordem Kaanem. Když zabil svého mistra Na'daze, vzal si jeho světelný meč. Jakmile se začalo vztahovat k závěrečné bitvě mezi Jedii a Bratrstvem temnoty, dostal za úkol přivést na stranu Bratrstva Darth Banea a když nebude chtít, zabít ho. Vysledoval tedy Banea na planetu Lehon, též známou jakou Neznámá planeta, kde se odehrála enormní bitva o Star Forge. Bane, který meditoval v chrámě Rakatů samozřejmě odmítl, tak tedy Kas'im řekl: ,,Pohřbím tvé tělo tady v pustině." Tak začal souboj. Bane, ale nebyl Kas'im a když už byl Bane v koncích, nashromáždil obrovské množství energie, které by mistrovi meče rozmačkaly svaly na kaši či zlámaly všechny kosti v těle a vyslal ji proti svému mistrovi. Ten ale stačil vztyčit okolo sebe štít. Ale té energie bylo tak moc, že i když vztyčil štít, spadl na něj Chrám Rakatů. Kas'im, mistr meče a dost možná nejlepší šermíř v galaxii vůbec, padl v boji s Darth Banem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki