FANDOM

[+/-] [zdroj]

Kee byla devaronianská pilotka a mechanička, která létala společně s wookieeským pašerákem Chakem na frachťáku Grinning Liar. Měla v zálibě rozebírání a skládání elektroniky a specializovala se na mikro/bioobvody.

Keea a Chak.jpg

Kee a Chak

Když zločinecký boss Rav roku 137 PBY zabavil Deliah Blue a Jariahu Synovi frachťák Grinning Liar, kterou měli pronajatou od Chaka, vtrhli Kee a Chak do Rikovy kantýny, kde se zrovna posádka schovávala. Se zbraněmi v rukou chtěli donutit Jariaha, aby loď vrátil. Když pochopili, že loď nedostanou bez pomoci Cadea Skywalkera, přidali se k plánu na jeho osvobození z rukou Sith.

Obě posádky si později najala agentka Morrigan Corde, která měla vlastní zájem na Cadeově osvobození. Kee byla pověřena úpravou yuuzhanvongských brouků, na které připevnila miniaturní kamery a ovládací zařízení.

Později Jariah svěřil Chakovi řízení Mynocku a zaútočili s ním na sithský chrám. Posádka frachťáku bombardovala chrám a vysadila na něm Corde, která vnikla dovnitř a pomohla Cadeovi uniknout.

Společně odletěli na planetu Socorro, kde pronikli do Ravovy kantýny a Cade přinutil Rava, aby Chakovi jeho loď Grinning Liar vrátil. Poté se Chak s Kee rozhodli na nějakou dobu ztratit Impériu z očí.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki