FANDOM

[+/-] [zdroj]

Kir Kanos byl členem elitní Císařovy královské gardy, nejlepších a nejoddanějších vojáků Impéria. Byl jedinným, který odhalil zradu svého kolegy Carnora Jaxe a zavraždění zbývajících členů gardy. Stal se psancem, ale přísahal pomstu Jaxovi, který plánoval uchvátit trůn po císaři Palpatinovi. S Imperiálním zůstatkem se dostal do konfliktu na planetě Phaeda, kde pomohl odrazit útok imperiálních jednotek na novorepublikovou základnu a navázal blízky vztah s povstaleckou velitelkou Mirith Sinn. Poté vylákal císaře Jaxe na planetu Yinchorr, kde ho na půdě bývalé akademie Císařovy gardy v souboji zabil. Ve své pomstě pokračoval plánem na likvidaci prozatímní imperiální rady, která také měla prsty ve smrti císaře Palpatina. Určitý čas působil jako nájemný lovec pod jménem Kenix Kil a pod tímto alter-egem se chtěl nechat najmout na lov sebe samotného a tak se dostat blíž k vládnoucím představitelům rady. Něchtěně se dostal do vnitřního komplotu v radě, kde jednotliví členové soupeřili o moc s pomocí vražd a únosů. Nakonec Kanosovi stačilo zabít nového samozvaného císaře Xandela Carivuse.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki