Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kit Fisto

< Kit Fisto

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Kit Fisto je obojživelný Mistr Jedi. Od raného dětství kdy byl přijat do chrámu si přál být členem smírčí rady, místo toho mu bylo v klonových válkách nabídnuto místo dokonce v hlavní radě Jediů. Mistr Fisto byl obojživelný Nautolan z oblasti Sabilon převážně vodního světa jménem Glee Anselm, tato planeta se nacházele ve středním pásu. Jako další z mála Jediu přežil masakr jediu na Geonosis. Po této bitvě byl jmenován generálem Velké Armády Republiky. Spolu s mistrem Winduem a Ki-Adi-Mundim vedli zvláštní skupinku klonů do první bitvy konových válek právě na Geonosis. V bitvě o Glee Anselm se ukázal jako skvělá Republiková pomoc. Na této planetě je převážně voda a světelné meče pod vodou nefungují. Právě výjimkou je Kit Fisto který si svůj meč speciálně upravil aby fungoval i pod vodou, stejne jako nekterí další jedi.Na hlavě má chapadla na kterých se nachází čichové receptory, které mu umožňují vnímat emoce vyjádřené feromony a jiné chemicky dané tělesné změny. V některých případech se nechoval podle kodexu. Po Masakru v Geonosis si vzal za pod svá křídla bývalou padawanku jeho přítelkyně která stejně jako spousta dalších zemřela na Geonosis. Věřil že Jediové jsou zde pro to aby využívali přírodu k ochraně všech bezmocných a těch kteří si to zaslouží.. Jeho zvláštní schopností je nahlížení do temné strany síly které mu nijak neuškodí. Tento Jedi má zelený meč a používá techniku Makashi, jako jeden z mála jediů dokáže bojovat se světelným bičem, což mu umožňuje značnou výhodu v boji proti divokým zvířatům. Zemřel jako přeposlední (poslední byl Mace Windu) při zatýkání Darth Sidiouse.

V síti Wikia

Náhodná Wiki