Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kite

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Kite byla přezdívka klonového velitele, který během Klonových válek sloužil ve Velké armádě republiky. Roku 22 PřBY zemřel, když byl destruktor Laudable, jehož posádku tvořila jeho jednotka, zničen při hlídkování v soustavě Phu separatistickým křižníkem Malevolence.

ŽivotopisEditovat

Roku 22 PřBY byla jednotka velitele Kita přidělena na destruktor Laudable, vlajkovou loď jediského generála Arese Nuna. Aresova bojová skupina byla pověřena hlídkováním v soustavě Phu.

Kite a Nune.jpg

Kite a Nune

Během rutinního hlídkování v soustavě si Nune a Kite krátili čas společnými rozhovory. Krátce poté, co Jedi odeslal svým nadřízeným hlášení o negativní aktivitě separatistů v soustavě, na jeho flotilu zaútočila skrývající se tajná zbraň separatistů, křižník Malevolence pod velením generála Grievous. Jedinným výstřelem z iontového děla Malevolence byly všechny republikové destruktory znehybněny a poté zničeny palbou separatistů. Nikdo z posádek nepřežil.

Ztráta bojové skupiny generála Nuna byla později zveřejněna ve zpravodajské relaci HoloNet News. Podle audio záznamu jednoho klonového vojáka, nalezeného po bitvě, se posádky snažily uniknout do záchranných modulů, ale nebyly dost rychlé.

Osobnost a vzhledEditovat

Kite měl velmi jednostranný přístup k životu. Mistr Nune se svým humorem snažil klonového velitele, jehož smysl života tvořila pouze služba a bojové manuály, rozptýlit. Kita však jeho žerty vůbec nezaujaly. Vojákova zjizvená tvář prozrazovala bohaté bojové zkušenosti. Také preferoval pozemní boj, ve službě na palubě vesmírné lodi se necítil příjemně.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki