FANDOM

"Každý plán je jen tak dobrý, jako ten, kdo ho prohlédne"
―Ponaučení[zdroj]

Zkáza Malevolence je 4. epizoda 1. série Star Wars: Klonové války. Premiéru měl tento díl na Cartoon Network dne 17. října 2008. Prequel k této epizodě tvoří děj webkomiksu The Clone Wars: Agenda.

Oficiální popisEditovat

Padmé Amidala a C-3PO jsou zajati generálem Grievousem. Na Anakinovi a Obi-Wanovi je, aby senátorku zachránili a dokončili zničení Malevolence. Anakin a Obi-Wan pronásledují Malevolence s úmyslem zničit ji dřív, než unikne. Avšak když jsou padmé a C-3PO zajati, jsou Jediové přinuceni vymyslet nový plán.

ÚvodEditovat

Grievous na ústupu. Předtím, než mohla bitevní loď Malevolence zničit zdravotnickou základnu klonů na Vnějším okraji, ochromila ji republiková útočná jednotka pod velením jediského generála Anakina Skywalkera a vyřadila její obávaný iontový kanón. Rytíři Jedi teď na Malevolence nelítostně útočí.

DějEditovat

Malevolence utrpěla již značné poškození, ale masivní trup zatím pohlcuje veškerou republikovou střelbu. Nedokáže však uniknout do hyperprostoru. Naštěstí pro Grievous, Darth Sidious a hrabě Dooku připravili plán na získání času. Senátorka Amidala solu s C-3PO míří přímo k Malevolence v domnění, že se na místě setká s vyjednávači Intergalaktického klanu. Po vystoupení z hyperprostoru je její loď zachcena tažným paprskem a vtažena do Malevolence. Dokáže se ještě spojit s republikovou flotilou a tak Anakin nařídí přerušit palbu.

Amidala se nechce stát rukojmí, proto přetíží motory své lodi a ukryje se s droidem v hangáru. Grievouse prohledávajícího nabooskou loď však výbuch motorů nezraní a ten nařídí droidům prohledat křižník a začít s jeho opravami. Anakin s Obi-Wanem využijí zmatku na Malevolence a nepozorovaně se na ni nalodí. Pomocí komlinku se spojí s Amidalu a domluví si setkání uprostřed lodi, kde se má podle senzorů nalézat velký otevřený prostor. V něm vede několik drah nákladního tryskovlaku.

Pronásledována droidy se skupina rozdělí. Obi-Wan zamíří k hypermotorům, kde ho obklíčí skupina droidů s Grievousem, podaří se mu však uniknout. Grievous ho pronásleduje a svedou spolu krátký souboj na jedoucích tryskovlacích. Anakin a Padmé proniknou na velitelský můstek, kde přeprogramují řídící počítač. Poté všichni nastoupí na Anakinovu loď Twilight. Při odletu jsou pronásledováni letkou droidích stíhaček i Grievousem. Malevolence se připravuje na skok do hyperprostoru, přeprogramovaný počítač však křižník nasměruje do kolize s blízkým měsícem. Malevolence je nárazem zničena, Grievous unikne na palubě své stíhačky.

ZdrojeEditovat