Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kolektiv Stínů

< Kolektiv Stínů

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Kolektiv stínů byla zločinecká organizace založená během Klonových válek kolem 20 PřBY Sithským lordem Darth Maulem. Maul shromáždil pro svou věc nejdříve Mandalorian z Umrlčí Hlídky, potom připojil organizace Pyke Syndicate, Černé slunce  a Bogga's enforcer gang.

HistorieEditovat

Maul a jeho bratr Savage Opress byli nalezeni skoro mrtví v jejich únikovém modulu nad planetou Florrum. Byli nalezeni Pre Vizslou a Bo-Katanem z Umrlčí hlídky a odvezli je ošetřit do svého tábora na planetě Zanbar. Po projednání svých názorů se shodli na společném nepříteli, mistru Jedi Obi-Wanu Kenobim a spojili se s Vizslou a Úmrlčí hlídkou. Odtud se vydali na misi na Mustafar, kde se měli setkat s Xomitem Grunseitem. Když jim byl odmítnut vstup do nového kolektivu, Opress hodil meč na jednoho z vůdce a zabil ho. Jeho podřízený, velitel stráže Ziton Moj, se připojil k Maulovi a Savageovi poté, co byl svědkem, jakým způsobem byl zabit jeho šéf.

Nakonec Lom Pyke a jeho spojenci navštíviti Maula na Zanbaru a spojili se s ním, když se dozvěděli, že Maul shromažďuje armádu. Hned potom zamířili do Huttského prostoru. Přiletěli na Nal Huttu a setkali se s velkou radou Huttů. Huttové odmítl, ale byli nuceni ustoupit kvůli několika nájemným lovcům , a Oruba byl zabit Savage Opressem poté, co odhalil, že ostatní Huttové byli zalezlí v Jabbově paláci na Tatooine . Po krátkém potyčce v paláci, se Huttové rozhodli pomoci Kolektivu a poskytli několik Huttských sil. Po potyčce, Vizsla osobně mluvil s Bo-Katan a slíbil, že Mandalore bude jejich a dva bratři budou mrtví, jako vévodkyně.

V síti Wikia

Náhodná Wiki