Fandom

Czech Star Wars Wiki

Korriban

< Korriban

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.

[+/-] [zdroj]

Korriban, také známý jako Pesegam během vlády Xima, a dále známý jako Moraband za časů Klonových válek, byl osamělou planetou v systému Horuset. Korriban byl původní domovskou planetou Sithů jako humanoidního druhu a posvátnou planetou Sithského řádu. Jako taková hostila planeta kobky mnoha prastarých a mocných Lordů ze Sithu a měla ohromné napojení na Temnou stranu Síly. Nejstarší Sithové žili právě zde, na rudé, písečnaté planetě Korriban, rozhodnuti učinit ji zlou a nehostinnou. Jejich snažení mělo za následek smělou civilizaci, která šířila Temnou stranu Síly mezi její světlé vyznavače.

Údolí temných lordů.jpg

Údolí temných pánů ze Sithu

Yoda-on-moraband.png

Yoda na planéte Moraband

Tento kult posléze zesílil natolik, že byl schopný se postavit samotné Galaktické republice během Velké hyperprostorové války. Jejich následná porážka je roztrousila po všech koutech vesmíru, kde se postupem času zase sjednotili a zapřísáhli pomstu. Nové Sithské Impérium však ztratilo svoji domovskou planetu. Jejich naděje se objevila až s příchodem dvou Jediů po Mandalorianských válkách, Malaka a Revana. Ti se přiklonili k temné straně Síly a zosnovali plán na navrácení slávy Sithskému Impériu, jenže se vzápětí obrátili proti sobě a jejich plán společně s nimi zanikl.

V síti Wikia

Náhodná Wiki