Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kuma Nai

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Kuma Nai byla kaminoanská vědkyně, která se zabývala klonováním vojáků pro Galaktickou republiku. Tajně však pracovala pro separatisty. Vědkyně vytvořila pokročilý a smrtelný nanovirus, který se velmi rychle dokázal šířil mezi klony. Plánovala jej rozšířit mezi všechny klony, její plán však ztroskotal na rychle provedené karanténě a zásahu dvou mistrů Jedi Kita Fista a Aayly Secury.

Kuma Nai byla nespokojená s faktem, že všechny zásluhy za její práci si přivlastňuje Kumina nadřízená Sayn Ta. Virus chtěla prodat separatistům a za získané peníze sebe a svůj výzkum osamostatnit. Sami Kaminoané uznali, že virus musel stvořit někdo extrémně zručný. Hlavní klonovačka Sayn Ta chtěla z odebraných vzorků vytvořt protilátku, ale v tom jí Kuma Nai zabránila tím, že ji také infkovala virem, který ji okamžitě usmrtil. Poté se s ním pokusila uprchnout pod ochranou bitevních superdroidů Konfederace. Jediové droidy zničili a startující stíhačku Kumy zlikvidovali vržením světelného meče do motoru. Kaminoanka se pokusila vpíchnout virus Aale, ta se jí však vysmekla a Kuma infikovala sama sebe. Vzápětí zemřela v prudkých bolestech.
Kuma Nai smrt.jpg

Smrt Kumy Nai

VýskytEditovat

  • Tides of Terror

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki