Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kwazel Maw

< Kwazel Maw

3 448stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Kwazel Maw byl velký vodní predátor, který žil v mořích planety Rodia.

PopisEditovat

Kwazel Maw 2.jpg
Nebyli příliš dobří plavci a raději vyčkávali schovaní mezi stěnami podmořských kaňonů, kde číhali na kořist, která se k nim přiblížila. Dožívali se více naž 100 let. Jejich tlustá kůže pokrytá bioluminiscenční kresbou snadno odolávala střelbě z blasterů. Stavbou těla se velmi podobali bahením slimákům z planety Dagobah.

HistorieEditovat

Během mise na Rodii se Jar Jar Binks střetl s jedním tvorem tohoto druhu, který k němu projevoval náklonnost. Jar Jar hledal úkryt ve vodě pod základy města, když prchal před separatistickými droidy. Ti do vody naházeli termální detonátory a odpálili naváděnou střelu. Před výbuchy Jar Jar zachránil právě Kwazel Maw, který ho na krátkou dobu spolkl. Boogie, jak Jar Jar tvora pojmenoval, také dopomohl zajetí místokrále Obchodní federace Nuta Gunraye, když s Jar Jarem na zádech svým obrovským tělem rozdrtil droidy a shodil Gunrayův raketoplán do moře.

Spolknut jedním z těchto tvorů byl také nájemný lovec Robonimo, během souboje s mistrem Jedi Kitem Fisto. Ten si se svými vojáky počkal, až Kwazel Maw lovce vyplivne a Robonima tak snadno zajal.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki