FANDOM

Kylo Ren je syn Hana Sola a Leiy Organy, který žil v době zhruba třicet let po bitvě o Endor. Kylo Ren je novým velitelem Prvního řádu, organizace zrozené z pozůstatků Galaktického impéria, a vůdcem Rytířů Renu.

ŽivotopisEditovat

Ben se narodil v době po bitvě o Endor Hanu Solovi a Leie Organě, z jejíž strany rodiny zdědil schopnost ovládat Sílu.

Zhruba o třicet let později se stal následovníkem Temné strany Síly a přijal jméno Kylo Ren. Sestavil si svůj vlastní světelný meč, který se svým designem liší od těch typických.

Ale nebyl prvním kdo užíval tento typ meče jak se většina domnívá.

Částečně velel Prvnímu řádu, militaristické organizace zrozené ze zůstatků Galaktického impéria. Ren toužil po zničení Odboje a Jediů.

Z obavy rodičů, aby se neklidný Ben nedal na temnou dráhu síly, zapsali mladého Bena do Jediovské akademie, kterou založil Lein bratr Luke Skywalker s cílem vybudovat znovu řád rytířů Jedi. Mladý Ben, povahově dosti podobný svému dědečkovi Darthu Vaderovi se však nechal zlákat temnou stranu a vyvraždil celou akademii. Luke zdrcený svým neúspěchem zanechal činnosti obnovy řádu a odešel do ústraní, zatímco Ben odešel od rodiny a začal si říkat Kylo Ren. Po tomto masakru se rozpadlo i manželství Hana a Leii.

Kylo Ren Vanity Fair

Kylo Ren v doprovodu snowtrooperů Prvního řádu

Mladý a neklidný Kylo Ren, ovládaný strachem z toho, že nikdy nebude tak silný, jako jeho dědeček, se postavil do čela Prvního řádu pod svého temného Mistra a vedl pátrací misi s cílem nalézt svého ztraceného strýce s cílem ho zničit. Během této mise se Kylo Ren setkává se svým otcem Hanem Solem, který po něm žádá, aby opustil temnou stranu síly a vrátil se s ním domů k Leie. Kylo Ren zabíjí svého otce a temné strany se nevzdává. Svědkem této vraždy je i mladá Rey, ke které promlouvá síla a která získává světelný meč Luka Skywalkera. Kylo Ren se s ní utkává v boji a žádá po ní, aby se stala jeho učednicí. Rey však Kyla poráží a zanechává ho zraněného svému osudu.

Supreme leader Snoke si poté Rena zavolá do své rezidence na vlajkové lodi flotily Supremacy, kde mu projeví své vrcholné rozhořčení nad jeho prohrou v souboji s netrénovanou Rey. Poté ho pomocí síly několikrát s Rey spojí, aby jí mohl nalákat k příchodu za ním, což se mu také podaří. Rey tedy za ním přiletí a Snoke Renovi rozkáže jí zabít. Ren však místo toho zabíjí samotného Snoka a s pomocí Rey poráží jeho Rudou gardu. Tím pádem se stává vůdcem Prvního řádu. Útok na lodě Odboje však nezastaví a místo toho nabízí Rey spoluvládu nad Prvním řádem. Ta však na jeho stranu nepřejde a uprchne z lodi pryč. Ren poté vede útok na poslední úkryt Jediů na planetě Crait. Utká se tam s Lukem, který přišel Odboji na pomoc. Luke ho na celé čáře poráží. Ukáže se, že to byla pouze Lukova silová projekce a on chtěl útok pouze zdržet, aby poslední zbytek Odboje mohl uprchnout v Millennium falconu. Ren s jednotkou snowtrooperů tak obsadí jen prázdnou základnu.

Ze zákulisíEditovat

Kylo-Ren

Sběratelská kartička

Postava Kylo Rena byla poprvé představena v teaser traileru pro Epizodu VII: Síla se probouzí 28. listopadu 2014. [1] Kylovo jméno bylo uvedeno na exkluzivních sběratelských kartičkách začátkem prosince 2014.[2]

Na sandiegském Comic-Conu 10. července 2015 bylo odhaleno, že postavu Kyla Rena bude hrát Adam Driver.[3]

VýskytEditovat

Galerie

ZdrojeEditovat

  1. Teaser trailer Epizody VII
  2. Jméno postav z teaser traileru Epizody VII
  3. Liveblog z Comic-Conu 2015 na StarWars.com