Fandom

Czech Star Wars Wiki

Kylo Ren

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře11 Share

Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Kylo Ren je syn Hana Sola a Leiy Organy, který žil v době zhruba třicet let po bitvě o Endor. Kylo Ren je novým velitelem Prvního řádu, organizace zrozené z pozůstatků Galaktického impéria, a vůdcem Rytířů Renu.

ŽivotopisEditovat

Ben se narodil v době po bitvě o Endor Hanu Solovi a Leie Organě, z jejíž strany rodiny zdědil schopnost ovládat Sílu.

Zhruba o třicet let později se stal následovníkem Temné strany Síly a přijal jméno Kylo Ren. Sestavil si svůj vlastní světelný meč, který se svým designem liší od těch typických.

Ale nebyl prvním kdo užíval tento typ meče jak se většina domnívá.

Částečně velel Prvnímu řádu, militaristické organizace zrozené ze zůstatků Galaktického impéria. Ren toužil po zničení Odboje a Jediů.

Z obavy rodičů, aby se neklidný Ben nedal na temnou dráhu síly, zapsali mladého Bena do Jediovské akademie, kterou založil Lein bratr Luke Skywalker s cílem vybudovat znovu řád rytířů Jedi. Mladý Ben, povahově dosti podobný svému dědečkovi Darthu Vaderovi se však nechal zlákat temnou stranu a vyvraždil celou akademii. Luke zdrcený svým neúspěchem zanechal činnosti obnovy řádu a odešel do ústraní, zatímco Ben odešel od rodiny a začal si říkat Kylo Ren. Po tomto masakru se rozpadlo i manželství Hana a Leii.

Kylo Ren Vanity Fair.jpg

Kylo Ren v doprovodu snowtrooperů Prvního řádu

Mladý a neklidný Kylo Ren, ovládaný strachem z toho, že nikdy nebude tak silný, jako jeho dědeček, se postavil do čela Prvního řádu pod svého temného Mistra a vedl pátrací misi s cílem nalézt svého ztraceného strýce s cílem ho zničit. Během této mise se Kylo Ren setkává se svým otcem Hanem Solem, který po něm žádá, aby opustil temnou stranu síly a vrátil se s ním domů k Leie. Kylo Ren zabíjí svého otce a temné strany se nevzdává. Svědkem této vraždy je i mladá Rey, ke které promlouvá síla a která získává světelný meč Luka Skywalkera. Kylo Ren se s ní utkává v boji a žádá po ní, aby se stala jeho učednicí. Rey však Kyla poráží a zanechává ho zraněného svému osudu.

Za scénouEditovat

Kylo-Ren.jpg

Sběratelská kartička

Postava Kylo Rena byla poprvé představena v teaser traileru pro Epizodu VII: Síla se probouzí 28. listopadu 2014. [1] Kylovo jméno bylo uvedeno na exkluzivních sběratelských kartičkách začátkem prosince 2014.[2]

Na sandiegském Comic-Conu 10. července 2015 bylo odhaleno, že postavu Kyla Rena bude hrát Adam Driver.[3]

VýskytEditovat

Galerie

ZdrojeEditovat

  1. Teaser trailer Epizody VII
  2. Jméno postav z teaser traileru Epizody VII
  3. Liveblog z Comic-Conu 2015 na StarWars.com

V síti Wikia

Náhodná Wiki