Fandom

Czech Star Wars Wiki

Lando Calrissian

< Lando Calrissian

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.

[+/-] [zdroj]
"Hazardní hráč, gambler, syčák. Bude se ti líbit."
―Han Solo k Leie Organě[zdroj]

Lando Calrissian začínal jako hazardní hráč. Díky této vášni se seznámil s Hanem Solem, který na tom byl stejně. Lando vyhrál v kartách titul barona spráce Oblačného města. Spolu s Oblačným městem mu také začaly patřit uhelné doly, kde jeho lidé dolovali karbonit. I jako správce Oblačného města rád hrál karetní hru sabacc, a tak se stalo, že prohrál svou loď Millennium Falcon. V událostech popsaných v románu Luke Skywalker a stíny Mindoru stíny Mindoru ji od Hana vyhrál, potom se utkali znova a vyhrál ji Han, a když se utkali naposled, tak ji vyhrál vyhrál Lando, ovšem ten Hanovi loď daroval. Lando toho stihl za svůj život opravdu mnoho - od barona v Oblačném městě po povstaleckého hrdinu, jelikož Lando právě velel útoku na druhou imperiální Hvězdu smrti. Lando se v Millennium Falcon na poslední chvíli zachránil z vybuchující superzbraně.

Za scénouEditovat

Postavu Landa Calrissiana ztvárnil v páté s šesté epizodě Billy Dee Williams.

VýskytEditovat

Galerie

V síti Wikia

Náhodná Wiki