Fandom

Czech Star Wars Wiki

Lanoree Brock

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá před období před Starou republikou
[+/-] [zdroj]

Lanoree Brock je Je'daii Ranger. Má bratra Daliena Brocka.

BiografieEditovat

Brzký životEditovat

Narodila se na Tythonu v roce 25 818 PřBY, kde dále žila s rodiči. O dva roky později se jí narodí její bratr Dalien Brock, se kterým studuje na Padawan Keshi předtím, než se vydají na Velkou cestu.

Velká cesta Editovat

Jejich pouť začíná ve Qigong Keshi - chrám schopností Síly, pod vedením mistra Ter'cay. Začíná se projevovat Dalienova nenávist k Síle. Dále cestují do Stav Keshe - chrám bojových umění. Po cestě jsou napadeni tygahem. Dalien byl přesvědčen, že tygaha zvládne, ale mýlil se a sestra musela zasáhnout. Ve Stav Keshi jsou trénování mistrem Tavem. Nejdříve je učí správně dýchat a k čemu to je při boji.

Při jednom z tréninku Kin'ade zbavila žáky smyslů a chtěla, aby bojovali proti Darrrowově kouli. Když to zkoušel Dal, tak mu to nešlo, vytáhl tedy blaster a začal střílet. Poslední den ve Stav Keshi bylo žákům řečeno, ať bojují mezi sebou. Lanoree proti Dalovi nepoužívala Sílu. Před odchodem byla Lanoree varována, že Dal by mohl být nebezpečný.

Dále cestovali do Anil Keshe - chrám vědy. Lanoree studovala u Dam-Powl, která Lanoree řekla, že by mohla být její nejlepší žáčka. Během svého pobytu v Anil Keshi , Dalien a Lanoree byli odděleni po dobu čtyř dnů , zatímco Dalien šel do Riftlands s Mistrem Quan-Jang . Nicméně Dal utekl do propasti Ruh. Mistrovi se ho ale podařilo chytit a poslat zpět do chrámu. Zde se setkal s Lanoree a se Skotem Yunem. Naštvaný Dal ale Yuna zabil a utekl. Když se Lanoree honila za Dalem, našla jeho zakrvácené oblečení a mnoho let žila v domnění, že je mrtev.

Jednání o ZeristEditovat

Kolem roku 25 793 PřBY byli Lanoree Brock a kolega Je'daii Ranger Hawk Ryo posláni Radou Je'daii na Zerist, aby zasáhli proti vzájemnému napadání mezi těžební společností Dessain a jejich horníky, kteří bojovali proto, aby horníci mohli hlasovat o tom, jak by měla společnost běžet a také chtěli najít unesenou dívku Oma Dessain. Eomin Dessain, vůdce vedení Dessain to odmítl dovolit každému, kdo nebyl rodina. Lanoree Brock se vrací do Tython poté, co byla povolána zpět Radou Je'daii pro její další misi.

Návrat bratraEditovat

Lanoree Brock měla na Tythonu tajnou schůzku s šesti mistry z Rady Je'daii, kde jí bylo řečeno, že její dávno ztracený bratr Dalien, o kterém si mysleli, že je mrtvý, byl živý. Stál v čele Pozorovatelů hvězd a nyní se snaží aktivovat hyperbránu v troskách starého města s využitím temné hmoty, což by mohlo zničit celou soustavu. Krátce před odletem s Tythonu, před odletem se na slovo Dam-Powl k Lanoree přidává Tre Sana. Ačkoli Dam-Powl řekla, že jí předtím několikrátdobře sloužil, Dam-Powl varovala Lanoree, aby se radši měla před ním na pozoru.

KalimharEditovat

S Tre Sanou se měla setkat v Rhol Yanu, městském státu na Kalimharu. Během setkání se Lanoree dozvídá že to, co řídí hyperbránu, by mohlo být greeského původu. Na Lanoree byl spáchán neúspěšný atentát.Dozvěděla se, že atentátník je ze sekty Pozorovatelé hvězd a že tuto sektu financuje jistá Kara.
Tre následně bere Lanoree ke Kaře. Od Kary se dozvídají Pozorovatelé hvězd využívají starý a opuštěný chrám Dai Bendu, který vlastní Kara. Lanoree a Tre tam cestují a Lanoree tam najde známku toho, že tam byl Dal. Tre objevil časovanou bombu a rychle utíkají. Vydávají se za Pozorovateli na Nox.

NoxEditovat

Stopa je zavedla na stanici Zelený háj na Noxu. Tre kontaktoval Maxgahana, o kterém se domnívali, že by mohl najít Dala. Maxgahan řekl, že Dal je v Hluboké pánvi. Cestují tedy do Hluboké pávne, kde se dozvídají, že stroj už je hotový. Dal byl neochotný zabít sestru, nechal to na jednom ze svých poskoků, jakmile odešel. To se jim ale nepodařilo a Lanoree s Treem se podařilo uniknout.

Sluneční skvrnaEditovat

Při setkání s Dalem v dole ve Sluneční skvrně ji Dal střelí do hrudníku a Lanoree by zemřela, kdyby ji Tre nepřišel zachránit. Na lodi se Lanoree díky alchimii těla dokázala vyléčit.
Unikají ze Slueční skvrny a pronásedují Dala do Starého Města. Tre se znovu objetoval pro Lanoree a té se tak podařilo dstat k Dalovi. Lanoree bratra nechtěla zabít, ale když na ní začal útočit nožem, Laoree ho zabila.
Po boji odnáší Trea do Anil Keshe, aby se vyléčil.

OsobnostEditovat

Lanoree Brock byla lidská žena s kaštanovými vlasy šedými oči a opálenou kůží. Lanoree někdy nosila exotické doplňky z mnoha planet, které navštívila během svých cest jako Ranger, včetně šátků z Kalimahru nebo náramků s drahými kameny z Ska Góra.

Jako dítě byla hrdá, když se jí podařilo zachránit život svého bratra. Bolelo ji, že její bratr odmítl sílu. Během její Velké Cesty byla odpovědná za bratra a cítila silný smysl pro povinnost k bratrovi.

Síla a schopnostiEditovat

Lanoree byla docela silná v Síle. Byla také zběhlá v používání telekineze. Nicméně, její největší talent spočívá v alchymii těla. Mistrině Dam-Powl uznala Lanořin talent a vzala ji jako studentku, věřila že má potenciál stát se jejím největším žákem. Tato schopnost dovolena Lanoree přežít, když byla střelena blasterem do hrudi.

Ze zákulisíEditovat

Lanoree Brock se poprvé objevila na kindlepost.com v povídce The Adventures of Lanoree Brock, Je'daii Ranger zveřejněné na internetových stránkách v 24. dubna 2013. O několik dní později se objevila v Povídkách erupce od Johna Ostrandera. Lanoree později se objevila v knize Tima Lebbona v románu Úsvit rytířů Jedi: Do prázdnoty, která byla vydána na 7. května.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

Wookieepedia
V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki