Fandom

Czech Star Wars Wiki

Laudable

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Laudable byl hvězdný destruktor třídy Venator, který sloužil v Republikovém loďstvu během Klonových válek. Roku 22 PřBY byl zničen separatistickou superzbraní Malevolence v soustavě Phu.

HistorieEditovat

Roku 22 PřBY Laudable dokoval na Coruscant. Tam byl přidělen jediskému generálu, mistru Aresi Nunovi, který si ho zvolil za svou vlajkovou loď. Nune dostal k dispozici další dva Venatory a byl pověřen, aby s tímto uskupením hlídkoval v soustavě Phu. Klonovým jednotkám na palubě Laudable velel klonový velitel Kite.

Během rutinního hlídkování v soustavě si Nune a Kite krátili čas společnými rozhovory. V té době na jejich flotilu zaútočila skrývající se tajná zbraň separatistů, křižník Malevolence pod velením generála Grievous. Jedinným výstřelem z iontového děla Malevolence byly všechny republikové destruktory znehybněny a poté zničeny palbou separatistů. Nikdo z posádek nepřežil.

Ztráta bojové skupiny generála Nuna byla později zveřejněna ve zpravodajské relaci HoloNet News. Podle audio záznamu jednoho klonového vojáka, nalezeného po bitvě, se posádky snažily uniknout do záchranných modulů, ale nebyly dost rychlé.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki