Fandom

Czech Star Wars Wiki

Lobot

< Lobot

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Lobot byl hlavní administrativní pracovník, který pracoval pro Landa Calrissiana v době, kdy jako baron-správce řídil Oblačné město na Bespin. Jeho mozek byl pomocí kybernetického implantátu propojen s městskou počítačovou sítí.

BiografieEditovat

MládíEditovat

Lobot byl synem otrokáře, který cestoval po zapadlých světech galaxie. V 15 letech byl jeho otec zabit piráty, kteří obsadili jejich loď. Lobot jim 2 roky sloužil jako otrok, než se mu podařilo uniknout do Oblačného města na Bespinu. Protože byl bez prostředků, brzy byl zatčen bespinskou stráží za krádeže. Proto požádal baronku Ellisu Shallence o přezkum svého případu. Ta vytušila mladíkův potenciál a změnila rozsudek vězení na 15 let služby městské komunitě. Byla mu implantována čelenka Borg Construct Aj^6. Stal se jedním z nejpracovitějších a nejvěrnějších pracovníků  Oblačného města. Poté, co mu vypršel rozsudek, rozhodl se dál pokračovat ve službě. Za to byl jmenován šéfem administrativní služby barona správce.

Kromě toho, že implantát zvýšil Lobotovu inteligenci, umožnil mu ovládat a online komunikovat s centrálním počítačem města a řídít tak byrokracii, soudní procesy, opravy a bezpečnost, systémy komunikace a podpory života. Nahradil tak tucty počítačových specialistů, kteří před ním řídili administrativu města.

Setkání se StarkilleremEditovat

Přibližně 2 PřBY se Lobot setkal se Starkillerem, který hledal senátora Garma Bel Iblise. Senátor v té době vyjednával s člověkem jménem Chop'aa Notimo, jehož gang žoldáků působil ve městě chaos. Lobot projevil velkou odolnost proti Starkillerovým mentálním trikům. Zároveň dokázal vést odpor městských bezpečnostních sil a zbavit se tak nebezpečných zločinců...◄►

V síti Wikia

Náhodná Wiki