Fandom

Czech Star Wars Wiki

Luke Skywalker a stíny Mindoru

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Luke Skywalker a stíny Mindoru je román, který napsal Matthew Stover, popisující bitvu o Mindor.

AnotaceEditovat

Císař Palpatine a Darth Vader jsou mrtví. Povstalecká Aliance porazila Impérium a založila Novou republiku, ale boj proti temné straně a řádu Sithů tím ještě zdaleka neskončil. Luke Skywalker, princezna Leia, Han Solo, Lando Calrissian a jejich spojenci ani nestačili své vítězství vychutnat, když jsou znovu povoláni k obraně čerstvě osvobozené galaxie.
Zbytky Impéria lační po pomstě a provádějí záškodnické útoky na planetách, které se přidaly k Nové republice. Nejnebezpečnější z imperiálních frakcí je nemilosrdné vojsko stormtrooperů v neobvyklé černé zbroji pod velením krutého vojevůdce Shadowspawna. Tito plenitelé útočí ze strategicky výhodné základny na planetě Mindoru a pustoší jednu soustavu za druhou – a přiživují obavy, že by se Impérium mohlo vrátit. Novou éru temnoty a návrat sithského útlaku ovšem generál Luke Skywalker nehodlá dopustit.
Luke, Han a Leia zmobilizují eskadru Rogue a spolu s C-3PO, R2-D2 a věrným Chewbaccou se vydávají tuto hrozbu zneškodnit. Nikdo z nich ovšem netuší, že chystaný útok na Mindor hraje nepříteli do karet. Lstivý lord Shadowspawn totiž není žádný čerstvě pomazaný sithský náčelník, nýbrž bývalý důstojník Imperiální tajné služby a Prorok temné strany, který se po císařově smrti vrátil z vyhnanství na Vnějším okraji a nyní disponu je sithskou mocí a technologií, s níž může ovládnout galaxii. Podle temného proroctví mu v cestě stojí jeden jediný muž – a Shadowspawn už se nemůže dočkat, až ho zničí…

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki