Fandom

Czech Star Wars Wiki

Luminara Unduli

< Luminara Unduli

3 469stránek na
této wiki
Add New Page
komentář1 Share

[+/-] [zdroj]

Luminara byla mirialanská mistryně Jedi, která jistý čas zasedala v radě Jediů. Jako jedna z mála Jediů přežila záchranou operaci na Geonosis. Léta tréninku a píle vedly k ohebnosti jejích kloubů. Díky této schopnosti měla skvělý styl boje se svou padawankou Bariss Offee.

Unduli se specializovala na boj ve dvojci, který se svou padawankou dovedla k dokonalosti. Nebýt rozdělení těchto dvou Jedijek, Luminara by možná přežila i Rozkaz 66. Její poslední mise byla společná s mistrem Yodou. Byla poslána na Kashyyyk, kde stanula v čele obrany na pobřeží wookieeské vesnice. Ještě před klonovými válkami pomáhala Obi-Wanovi a jeho tehdejšímu mistrovi Qui-Gon Jinnovi s hledáním zločince Arhwena Cohla, který byl stejné rasy jako Luminara. Přednášela o bojových technikách v chrámu Jediů. Mezi studenty byla oblíbená pro svůj zvláštní smysl pro humor, kterému rozuměl snad jen dětský mozek a mistr Yoda. Luminara byla přibližně stejně stará jako mistr Kenobi. Tajně mu záviděla křeslo v radě Jediů, ale nikdy na sobě nedala nic znát a možná proto už nedostala druhou šanci. Byla zabita na Kashyyyku během Rozkazu 66 svými klony pod velením comandéra Faie, které ho později zabil Quinlan Vos.

PoznámkaEditovat

Ve filmu Pomsta Sithů ji lze zahlédnout před bitvou o Kashyyk. Luminara stojí na pláži s dvěma wookieei a drží datapad.

V síti Wikia

Náhodná Wiki