Fandom

Czech Star Wars Wiki

MTT

< MTT

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Thumb

Kvalitní OT (obrněný transportér) dokáže v co nejkratším čase dopravit co nejbezpečněji co největší počet vojáků. MTT takový transport je. 31m na výšku, rychlost 35 km/h, pancíř v mohutnosti menší bitevní pevnosti, kapacita, nad níž by jeden v dobrém zaplakal. Na první pohled vypadá MTT celkem konvenčně, ale pod šedo-rudým nátěrem stroje se skrývá mnoho inovací, tu více či méně viditelných. Tím nejzajímavějším je výsuvný držák droidů, který se vysunuje v případu výsadku z předku stroje. Projektanti BAW využili toho, že lze standardního bitevního droida složit až na jednu třetinu své velikosti a tak je i v této „kompaktní“ velikosti připevněn k tomuto držáku, čímž se do MMT vejde až 112 droidů. V případě výsadku se přední poklop otevře, držák se vysune a vyloží droidy. Držák lze i odmontovat a místo něj do MMT umístit standardní pěchotní repulsní transportér. Pancíř stroje je kvůli větší pevnost v přední části ponýtován. (v reálu taktéž dříve hojně používané, zajistilo to dvě věci – výroba tanku byla o mnoho levnější a posádka v případě zásahu vždy zůstala vždy v, tedy promiňte, všude po interiéru tanku; pozn. autora). Pro vlastní obranu má MTT čtyři nezávislé těžké blastery krátkého dosahu. Pro další ochranu, stejně jako v AAT, jsou důležité systémy ukryté v zadní části stroje. MMT je ovládáno dvěma piloty-droidy. Jeden zastupuje pilota, druhý je programován jako střelec. Do bitvy MMT vstupuje s již předem naprogramovanou trasou, kterou však může po dohodě s hlavním počítačem na mateřské lodi pilot změnit. Doktrína boje Obchodní Federace zajišťuje, že v případě průjezdu nebezpečnou oblastí je MTT doprovázen vždy dvěma tanky AAT, a tak se zajistí, že tento již už tak špatně zničitelné OT je ještě těžší zničit. MMT lze užít i jako beranidlo. Po průlomu zdi MMT začalo vždy vysazovat vezené droidy, kteří pak obsadili prolomenou budovu, jak bylo dokázáno na Naboo, kde tato taktika přinesla několik menších vítězství v základnách Gardy v okolí Theedu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki