Fandom

Czech Star Wars Wiki

Mace Windu

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku je považován za kanonický.  Klikni zde pro legendární verzi článku. 
Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Mace Windu patří k těm vůbec nejlepším Jediům. Díky tomu má jeho názor v Nejvyšší radě velkou váhu (skoro stejně velkou jako názor mistra Yody, který byl jeho mistrem).

Vzhled Editovat

Stejně jako většina Jediů, tak i Windu nosí obyčejnou tuniku a dlouhý plášť. Na nohou ,má vždy obuté své vysoké černé boty.

Ačkoliv to není na první pohled zjevné, Mace Windu není člověk, je to Koruan (název rasy Korun). Ta mu poskytuje výhodu v tom, že má větší možnosti ve využívání Síly.

Rytíř Editovat

Meč Mace Windua je fialové barvy, což velmi netypická barva, oproti klasickým zeleným a modrým. Windu se také řadí mezi ty vůbec nejlepší šermíře galaxie. Je tomu tak také díky tomu, že ovládá nepříliš známou techniku Vaapad (tu můžeme vidět i při šermu Darth Sidiouse)

Osud Editovat

O tom, kým byl před tím, cos e odehrává ve filmu moc informací bohužel nemáme a tak v této oblasti můžeme pouze hádat, jak byla jeho schopnost ovládat Sílu odhalena. Co však víme jistě je to, že byl padawanem mistra Yody, který mu poskytl opravdu prvotřídní výcvik, díky němuž je Windu tak dobrý Jedi.

Později, poté, co se od Anakina dozví, že oním hledaným a obávaným posledním Sithem je samotný kancléř Palpatine, rozhodne se, že je třeba jednat a okamžitě společně s dalšími třemi mistry (Saeseem TiinemAgenem Kolarem a Kitem Fistem) jde zabít Darth Sidiouse. Sidious je šak mocnější, než čekali a během chvíle jsou všichni mistři krom Windua zabiti. Windu je ale lepší šermíř než Sidious a už se napřahuje k poslednímu úderu, když do místnosti vběhne Anakin a usekne Winduovi ruku (tímto skutkem se Anakin definitivně přiklonil k Zemné straně Síly). Sidious využije příležitosti a blesky srazí Windua z budovy dolů.

V zákulisí Editovat

Ve filmy byl Windu ztvárněn hercem Samuel L. Jackson. V českém dabingu můžeme slyšet Pavla Rýmského. Postava vystupuje v epizodách I., II. a III.

V síti Wikia

Náhodná Wiki