Fandom

Czech Star Wars Wiki

Malevolence

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku je považován za kanonický.  Klikni zde pro legendární verzi článku. 
Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Malevolence byla separatistický těžký křižník třídy Subjugator. Tato lod' byla pod velením generála Grievouse. Lod' se už zúčasnila minimálně dvou vesmírných bitev. Hlavním znakem této lodi byla těžka iontová děla, schopná vyřadit elektrické systémy celé flotily.

Malevolence útočí

Jedna z bitev, které se Malevolence zúčastnila, byla se se třemi bitevními křižníky republiky vedenými generálem Jedi Plo Koonem. Malevolence je zasáhla lontovým dělem, které způsobilo vyřazení elektrické energie v zasažených křižnících. Lodě se pak nemohly bránit a Malevolence tak mohla nelítostně útočit.
Malevolence.jpg

Bitevní lod' Malevolence.

Všechny tři republikové křižníky byly zničeny, jen Plo Koon a několik klonů unikli v únikových modulech. Jedi Plo Koon byl po útoku Malevolence pohřešován. Generál Grievous nechal všechny únikové moduly prohledat lovci (droidí loveckou jednotkou), jestli ještě nezbyli nějací přeživší. Velitel Plo Koon a kloni se s loveckou jednotkou střetli a droidy zničili. Později byli nalezeni a zachráněni Anakinem Skywalkerem a jeho padawankou Ahsokou Tano.

Útok na lékařskou základnu klonů

Hrabě Dooku dal Grievousovi nový rozkaz - zaútočit s Malevolence na lékařskou základnu klonů na vnějším okraji, která byla nechráněná a léčilo se v ní přes 60 000 zraněných klonů. Tam se Malevolence střetla s eskadrou stíhačů vedenými mistrem Skywalkerem. Eskadra zničila lontové dělo a na pomoc jim přiletěly také tři republikové křižníky.

Zničení Malevolence

Do bitvy vletěla nabooská loď, ve které letěla zvláštní mezigalaktická senátorka Padmé Amidala a protokolární droid C-3PO. Grievous je přitáhl tažným paprskem do Malevolence a lodě republiky přestaly střílet. Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker a R2-D2 letěli Padmé a droida zachránit. Malevolence měla vyřazený hypermotor a Anakin ho nastavil tak, aby lod' vletěla do nejblišího měsíce, až bude hypermotor opraven droidy. Anakin, Obi-Wan, Padmé a oba droidi z lodě utekli a generál Grievous nařídil odlet ze soustavy. Grievous nakonec unikl ve své stíhačce, Malevolence narazila do měsíce a byla zničena.

Výskyt Editovat

  • Star Wars: Klonové Války – "Ambush"
  • Star Wars: Klonové Války – "Rising Malevolence"
  • Star Wars: Klonové Války – "Shadow of Malevolence"
  • Star Wars: Klonové Války – "Destroy Malevolence"
  • Star Wars: Klonové Války – "Sphere of Influence"

ZdrojeEditovat

  1. 1,0 1,1 Ultimate Star Wars
  2. 2,0 2,1 http://www.starwars.com/databank/malevolence
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 Klonové Války: Rising Malevolence
  4. Klonové Války: Destroy Malevolence

V síti Wikia

Náhodná Wiki