FANDOM

[+/-] [zdroj]

Malevolence je separatistický bitevní velkokřižník. Tato lod' byla pod velením generála Grievouse. Lod' se už zúčasnila dvou vesmírných bitev.

Malevolence útočí

Jedna z bitev, které se Malevolence zúčastnila, byla se se třemi bitevními křižníky republiky vedenými generálem Jedi Plo Koonem. Malevolence je zasáhla lontovým dělem, které způsobilo vyřazení elektrické energie v zasažených křižnících. Lodě se pak nemohly bránit a Malevolence tak mohla nelítostně útočit.
Malevolence.jpg

Bitevní lod' Malevolence.

 Všechny tři republikové křižníky byly zničeny, jen Plo Koon a několik klonů unikli v únikových modulech. Jedi Plo Koon byl po útoku Malevolence pohřešován. Generál Grievous nechal všechny únikové moduly prohledat lovci (droidí loveckou jednotkou), jestli ještě nezbyli nějací přeživší. Velitel Plo Koon a kloni se s loveckou jednotkou střetli a droidy zničili. Později byli nalezeni a zachráněni Anakinem Skywalkerem a jeho padawankou Ahsokou Tano.

Útok na lékařskou základnu klonů

Hrabě Dooku dal Grievousovi nový rozkaz - zaútočit s Malevolence na lékařskou základnu klonů na vnějším okraji, která byla nechráněná a léčilo se v ní přes 60 000 zraněných klonů. Tam se Malevolence střetla s eskadrou stíhačů vedenými mistrem Skywalkerem. Eskadra zničila lontové dělo a na pomoc jim přiletěly také tři republikové křižníky.

Zničení Malevolence

Do bitvy vletěla nabooská loď, ve které letěla zvláštní mezigalaktická senátorka Padmé Amidala a protokolární droid C-3PO. Grievous je přitáhl tažným paprskem do Malevolence a lodě republiky přestaly střílet. Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker a R2-D2 letěli Padmé a droida zachránit. Malevolence měla vyřazený hypermotor a Anakin ho nastavil tak, aby lod' vletěla do nejblišího měsíce, až bude hypermotor opraven droidy. Anakin, Obi-Wan, Padmé a oba droidi z lodě utekli a generál Grievous nařídil odlet ze soustavy. Grievous nakonec unikl ve své stíhačce, Malevolence narazila do měsíce a byla zničena.

V síti Wikia

Náhodná Wiki