FANDOM

Obsah tohoto článku je považován za kanonickýObsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]
"Víra není otázkou volby, ale přesvědčení"
―Ponaučení[zdroj]
"Malevolence útočí" je 2. epizoda 1. série televizního seriálu Star Wars: Klonové války. Byla vysílána na Cartoon Network 3.10.2008, po premiéře dílu "Léčka". Prequel k této epizodě tvoří děj webkomiksu The Clone Wars: Shakedown.

Oficiální popis Editovat

Zničující tajná zbraň separatistů šíří paniku po celé galaxii a udržuje flotilu Republiky ve strachu. Anakin a Ahsoka spěchají zachránit mistra Jedie Plo Koona a jeho klonové vojáky. Plo Koon a jeho družstvo jen stěží přežili útok tajemné separatistické válečné lodi zvané Malevolence. Dokáží zůstat naživu tak dlouho, aby je Anakin a Ahsoka mohli najít?

ÚvodEditovat

Hvězdná flotila klonů je pod útokem. Desítky republikových válečných lodí byly zničeny při nelítostných útocích, které nezanechaly žádné přeživší. Šíří se zprávy o nové strašlivé zbrani separatistů. Rada Jediů vysílá mistra Plo Koona, aby hrozbu zneškodnil dříve, než znovu udeří.

Obsah Editovat

Malevolence.png

Střílející Malevolence mezi troskami republikových lodí

Posádka křižníku Triumphant pod velením mistra Jedie Plo Koona lokalizuje separatistickou tajnou zbraň v soustavě Abregado. Pol Koon se svou flotilou zamíří vstříc nepřátelům a kontaktuje Anakina Skywalkera s žádostí o posily. Skywalkerova flotila má však rozkaz střežit soustavu Bith. Když se ale hovor přeruší, předpokládá Anakin, že byly Plo Koonovy lodě zničeny a na vlastní pěst vyrazí spolu s Ashokou Tano pátrat po přeživších. Separatistická zbraň je ve skutečnosti obří iontové dělo zabudované v těžkém křižníku Malevolence. Jediným výstřelem zlikvidovala štíty a elektroniku republikových lodí, které potom rozstřílela na kusy. Pouze část posádky unikla přežila v únikových modulech. Hrabě Dooku a generál Grievous na palubě Malevolence nemají zájem o prozrazení zbraně, proto vyšlou "lovce modulů", speciální loď obsazenou droidy, určenou k vyhledávání a ničení záchranných modulů. Zatímco frachťák Twilight Anakina Skywalkera dorazí do soustavy a prohledává pole trosek, podaří se Plo Koonovi a klonovým vojákům jménem Sinker, Boost a Wolfe odrazit útok lovce na svůj modul. V poslední chvíli Anakin nabere modul do nákladového prostoru frachťáku a skokem do hyperprostoru unikne před dalším výstřelem z Malevolence.

Obsazení Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki