Fandom

Czech Star Wars Wiki

Maz Kanata

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře2 Share
Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Maz Kanata byla pašeračka citivá na Sílu, která žila přes tisíc let. I když byla citlivá na Sílu, nikdy nepodstoupila Jedijský trénink. Nosila ochranné brýle s adaptabilními čočkami pomocí nichž mohla na očích ostatních bytostí poznat, co cítí. Maz viděla histori jako boj s temnou stranou. Věřila, že temná strana měla mnoho podob, jako byli SithovéGalaktické impérium nebo  První řád. Přibližně třicet let po bitvě o Endor, vlastnila hrad, který byl útočistěm pro poutníky, pašeráky a jiné bytosti.

Síla Editovat

Svoji citlivost na Sílu poznala teprve až po Palpatinově smrti. Ihned začala využívat svoje silné spojení se Sílou, aby mohla vyslídit artefakty, jako třeba Anakinův a Lukův světelný meč.  

Návštěva Editovat

Když Han Solo společně s Rey a Finnem navštívili planetu Takodana, uvědomili si, že Maz provozovala svůj hrad po tisíc let. Není známo, kam se Maz uchýlila po zničení jejího hradu rukou Prvního řádu. Milovala Chewbaccu, o kterém prohlašovala, že je to její "přítel". 

První řád Editovat

Rey nabídla Lukův světelný meč. Rey ho odmítla poté, co viděla hrůzostrašnou vizi, když se jej dotkla. Maz světelný meč dala Finnovi, který jej využil, když byl Mazin hrad napaden První řádem. Poté, co byl její hrad vypleněn Prvním řádem, není o jejim osudu nic dalšího známo. 

V zákulisí Editovat

Ve filmu (Star Wars VII: Síla se probouzí) byla ztvárněna herečnkou Lupitou Nyong´o.

V síti Wikia

Náhodná Wiki