FANDOM

[+/-] [zdroj]

Mezigalaktická výprava je román, který napsal Timothy Zahn.

AnotaceEditovat

Několik let před vypuknutím klonových válek chystá legendární mistr Jedi Jorus C'baoth expedici, jejímž cílem je pátrat po inteligentním životě za hranicemi známé galaxie. Šest mistrů Jedi, dvanáct rytířů Jedi a padesát tisíc mužů, žen a dětí – ti všichni se zúčastní velkolepého projektu, který se do dějin Republiky jednou provždy zapíše jako Mezigalaktická výprava. Plán expedice se od první chvíle potýká s mnoha potížemi a nepřízní byrokratů a vše nasvědčuje tomu, že Senát smete celý projekt ze stolu. Poté však mistr C'baoth překazí nebezpečné spiknutí, díky čemuž získá potřebnou politickou podporu, a Mezigalaktická výprava se přece jen může vydat na cestu. Nikdo netuší, že ji tajně podporuje sithský lord Darth Sidious, který však má pro její realizaci své vlastní důvody. Největší nebezpečí na výpravu čeká v Neznámých oblastech. Ani rytíř Jedi Obi-Wan se svým mladým učedníkem Anakinem Skywalkerem nedokážou hrozící katastrofu odvrátit. Začíná nemilosrdný boj o přežití, v němž proti Mezigalaktické výpravě stojí tajemný chisský vojevůdce Thrawn.

Převzato z www.databazeknih.cz

ZdrojeEditovat

  • Wookieepedia
  • Databáze knih

Externí odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki