Wikia

Czech Star Wars Wiki

Midichlorian

Diskuse0
2 110stránek na
této wiki

Midichloriany jsou mikroskopické symbionty ve všech živých buňkách, konkrétně v jejich jádrech. Zajišťují propojení mezi fyzickým tělem a Sílou, jejich prostřednictvím je možné Sílu vůbec vnímat.

Umístění midichlorianů v jádře buňky má svou logiku, jedním z důvodů je i to, že citlivost vůči Síle  se dědí po obou rodičích. Každý z rodičů ovlivňuje množství midichlorianů z jedné třetiny, třetí třetina patří dítěti a jeho duši a osobnosti.

Duchovně činný a aktivní život midichloriany aktivuje. Při silném spojení se Sílou lze jejich počet v buňkách dočasně i trvale zvýšit. Existují sithské relikvie, které k tomuto účelu slouží, aby svým hostitelům posílily jejich schopnosti a ti se tak stali mocnějšími. Midichloriany totiž určují potenciál pro schopnosti jednotlivce. Jejich vyšší hladina znamená intenzivnější propojení se Sílou. Midichloriany také dokáží koncentrovat životní energii a umožňují žít bez potíží uvnitř svého těla a mít nad ním co největší podíl kontroly. Když tělo zemře, tato životní energie je uvolněná a opustí svou schránku, nebo naopak všechny buňky na tuto životní energii přemění.

Pro přijetí do řádu Jedi je potřeba mít poměrně vysokou hladinu těchto mikroskopických organismů, minimálně 7000.

Midibp
Midichlorian
KubadaPřidáno uživatelem Kubada

V síti Wikia

Náhodná Wiki