Wikia

Czech Star Wars Wiki

Midichlorian

komentáře0
2 300stránek na
této wiki

Midichloriany jsou mikroskopické symbionty ve všech živých buňkách, konkrétně v jejich jádrech. Zajišťují propojení mezi fyzickým tělem a Sílou, jejich prostřednictvím je možné Sílu vůbec vnímat.

Umístění midichlorianů v jádře buňky má svou logiku, jedním z důvodů je i to, že citlivost vůči Síle  se dědí po obou rodičích. Každý z rodičů ovlivňuje množství midichlorianů z jedné třetiny, třetí třetina patří dítěti a jeho duši a osobnosti.

Duchovně činný a aktivní život midichloriany aktivuje. Při silném spojení se Sílou lze jejich počet v buňkách dočasně i trvale zvýšit. Existují sithské relikvie, které k tomuto účelu slouží, aby svým hostitelům posílily jejich schopnosti a ti se tak stali mocnějšími. Midichloriany totiž určují potenciál pro schopnosti jednotlivce. Jejich vyšší hladina znamená intenzivnější propojení se Sílou. Midichloriany také dokáží koncentrovat životní energii a umožňují žít bez potíží uvnitř svého těla a mít nad ním co největší podíl kontroly. Když tělo zemře, tato životní energie je uvolněná a opustí svou schránku, nebo naopak všechny buňky na tuto životní energii přemění.

Pro přijetí do řádu Jedi je potřeba mít poměrně vysokou hladinu těchto mikroskopických organismů, minimálně 7000.

Midibp

Midichlorian

V síti Wikia

Náhodná Wiki