FANDOM

Miko Reglia byl mladý rytíř Jedi, učedník Kypa Durrona a spoluzakladatel a druhý nejlepší pilot letky Tucet a dva mstitelé. Byl zamilován do rytířky Jedi Octa Ramis. Byl to velmi tichý a skromný muž, velmi obratný v boji s mečem. Spoustu času trávil tréninkem s ním nebo pozorováním hvězd.

Na počátku yuuzhanvongské invaze létal na křídle s Kypem Durronem v nezávislé letce stíhačů známé jako Tucet a dva mstitelé, která se skládala z 12 pilotů a dvou Jediů. Většinou byli zaměstnáni lovem pašeráků na Vnějším okraji, kde zachytili signál z bóje v soustavě Helska a vydali se prozkoumat situaci. U planety Helska IV byli napadeni napadeni koralskippery. Celá letka byla zničena, kromě Kypa, který unikl skokem do hyperprostoru a Mika, který nouzově přistál na planetě. Tam byl zajat Yuuzhan Vongy, kteří se ho pokoušeli psychicky zlomit. V zajetí potkal vědkyni Danni Quee, ktrou Vongové uvěznili několik dní předtím. Oba dva zajatce se pokusili vysvobodit Jacen a Jaina Solo, při útěku se jim do cesty postavili dva vongští válečníci. Miko se obětoval a strhl oba Vongy s sebou do ledové hlubiny planety, kde všichni zahynuli.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat