Fandom

Czech Star Wars Wiki

Mobilní pevnost třídy Acklay

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Mobilní pevnost třídy Acklay bylo podvodní kráčející vozidlo, které sloužilo jako operační základna bojových jednotek Darth Kraytova impéria. Její jméno a design byly odvozeny od hrozivého predátora acklaye, žijícího na planetě Vendaxa.

PopisEditovat

Mobilni pevnost Acklay.jpg
Trup pevnosti obsahoval rozměrný hangár, ve kterém dokovaly podvodní stíhačky třídy Shark. Ty byly zavěšeny na jeřábech, které je vytahovaly a spouštěly k hangárovým vratům na břiše vozidla. Posádku pevnosti, kromě pilotů stíhaček, tvořila také jednotka seatrooperů a technici potřební k údržbě strojů.

Velitelská a řídící místnost byla v "hlavě" vozidla. Výzbroj tvořila řada laserových děl rozmístěnýc po trupu.

HistorieEditovat

Minimálně jeden Acklay byl vyslán, aby vyhledával a likvidoval moncalamarské uprchlíky během genocidy na Dacu roku 137 PBY. Mobilní pevnost komandéra Sturvese jménem Sea Lion na palubě nesla eskadru Shark, která se utkala s Moncalamarskými rangery. Mon Caly vedl Imperiální rytíř Treis Sinde, který se pokusil vniknout do pevnosti a ovládnout ji. Během přestřelky uvnitř doku však explodovaly palivové nádrže, pevnost byla poškozena a Sturves nařídil svým jednotkám ústup.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki