FANDOM

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Myri Antilles, lidská žena narozená na Corellii, byla dcerou Wedge a Ielly Antillesových a mladší sestrou Syal.

ŽivotopisEditovat

DětstvíEditovat

Myri Antilles.jpg

Myri jako dítě

Myri Antilles, inteligentní a tvrdohlavá dívka, byla pojmenována podle přítelkyně svého otce Mirax Terrik Horn, jejíž dětská přezdívka byla "Myra".

V roce 20 PBY žila se svými rodiči a sestrou na Coruscant a zúčastnila se svatby Luka Skywalkera a Mary Jade.

V roce 27 PBY po pádu Coruscantu byla ona a její sestra Syal zaslány do Chřtánu spolu s jedijskými dětmi, kde přebývaly až do konce války.

Druhé corellianské povstáníEditovat

V roce 40 PBY žila Myri se svou rodinou v Coronet City na Corellii. Po své matce zdělila schopnosti pro zpravodajskou činnost a v Druhé galaktické občanské válce se stala agentkou alianční rozvědky.

Za scénouEditovat

V Mercy Kill je Myri popisována s přírodně černými vlasy, přestože ve většině dřívějších příběhů (Union, Sen Rebelů) měla vlasy blonďaté.

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki