Fandom

Czech Star Wars Wiki

Myri Antilles

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Myri Antilles, lidská žena narozená na Corellii, byla dcerou Wedge a Ielly Antillesových a mladší sestrou Syal.

ŽivotopisEditovat

DětstvíEditovat

Myri Antilles.jpg

Myri jako dítě

Myri Antilles, inteligentní a tvrdohlavá dívka, byla pojmenována podle přítelkyně svého otce Mirax Terrik Horn, jejíž dětská přezdívka byla "Myra".

V roce 20 PBY žila se svými rodiči a sestrou na Coruscant a zúčastnila se svatby Luka Skywalkera a Mary Jade.

V roce 27 PBY po pádu Coruscantu byla ona a její sestra Syal zaslány do Chřtánu spolu s jedijskými dětmi, kde přebývaly až do konce války.

Druhé corellianské povstáníEditovat

V roce 40 PBY žila Myri se svou rodinou v Coronet City na Corellii. Po své matce zdělila schopnosti pro zpravodajskou činnost a v Druhé galaktické občanské válce se stala agentkou alianční rozvědky.

Za scénouEditovat

V Mercy Kill je Myri popisována s přírodně černými vlasy, přestože ve většině dřívějších příběhů (Union, Sen Rebelů) měla vlasy blonďaté.

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki