Fandom

Czech Star Wars Wiki

Nájemný lovec

< Nájemný lovec

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá před období před Starou republikouObsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.

Jinak také námezdní lovec. Nájemní lovci,  kteří vysledovali, zajali nebo zabili osobu, na jehož hlavu byla vypsána odměna, nebo byli najímání pro soukromé práce (včetně ochrana klientů). Nejlepší lovci byli nejen výborně vyzbrojení, ale také i chytří inteligentní a měli velmi účinné zbraně, což je dělalo ještě nebezpečnějšími. Lovec obvykle pracoval sám, ale občas tvořili i partnerství, které však byli utvořeny pouze kvůli zisku. Navzdory jejich pověsti "vrahů Jediů" měli velice cenné spojence v galaktické Říši. Velice silná rivalita panovala mezi nájemnými lovci a pašeráky (viz. Boba Fett a Han Solo). K nejlepším nájemným lovcům se řadili Mandaloriani.

Seznam některých nájemných lovců:Editovat

Mandalorians by JadenTracyn.jpg

Mandalorianští nájemní lovci

V síti Wikia

Náhodná Wiki