Fandom

Czech Star Wars Wiki

Naga Sadow

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Naga Sadow byl nástupcem Marka Ragnose. Po Ragnosově smrti soupeřil o titul Temného pána s Ludem Kresshem. Během souboje je přerušil sám Marka Ragnos a řekl jim o osudu Sithů.

Po přistání hyperprostorových průzkumníků Jori a Gava Daragonových, Naga zneužil situaci, zabil svého mistra Simuse a zmanipuloval situaci tak, že republika se chystá útočit a Sithové musí jednat . Byl mu udělen titul Temného pána a Sadow začal vést Sithské impérium proti Republice. Tenhle konflikt se jmenoval Velká hyperprostorová válka a Sithové tehdy Republiku téměř zničili. Poraženi byli až u planety Coruscant. Sadow zavelel ústup, ale cestu mu zkřížil Ludo Kressh. Společně s ostatními Sithy zbavili Sadowa titulu a Kressh si ho přivlastnil. Sadowa pak navždy vyhnali z Impéria, což Naga nemohl nechat jen tak a v hněvu Kresshovu loď zničil i s celou posádkou (Kressh se tak stal Temným lordem vládnoucím nejkratší dobu). Pak Sadow utekl na čtvrtý měsíc planety Yavin a studoval tam sithskou alchymii. Vzal s sebou své Massasie, kteří mu sloužili .

O 600 let později se na Yavin 4 dostal Jedi jménem Freedon Nadd , který probudil ducha Nagy Sadowa, ten ho zkorumpoval a přijal za učedníka, který se o několik let pozdeji stal králem Onderon a novým sithským lordem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki