Fandom

Czech Star Wars Wiki

Naloďovací plavidlo třídy Droch

< Naloďovací plavidlo třídy Droch

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Naloďovací plavidlo třídy Droch, známé také jako lovec modulů, byl speciální stroj vyráběný společností Colicoid Creation Nest pro Konfederaci nezávislých systémů. Sloužilo k ničení a pronikání do záchranných modulů.

PopisEditovat

Inspirací pro design třídy Droch byl predátor toothspike raptor z planety Cola IV.

Plavidlo tridy Droch2.jpg

modul zachycený plavidlem Droch

Plavidlo bylo vyzbrojeno lehkými laserovými děly a čtyřmi vysunovacími a pohyblivými hroty, umístěnými křížem okolo vstupního otvoru kokpitu. Ty byly používany dvěmi způsoby. Buď roztažené hroty zachytily záchranný modul a sevřením ho uvěznily nebo přímo rozdrtily, a nebo stroj se sevřenými hroty probodl modul a následným roztažením hrotů ho roztrhal. V obou případech poté z naloďovacího plavidla vystoupila jednotka raketových droidů B1, kteří vnikli do modulu a pobili přeživší posádku.

HistorieEditovat

Poprvé byli lovci modulů použiti po bitvě o Abregado, kde likvidovali záchranné moduly ze zničeného destruktoru Triumphant mistra Jedi Plo Koon.

Nedlouho poté byly stroje použity k vysazení jednotky komando droidů série BX u republikové základny na měsíci Rishi.

Asajj Ventress spolu s jednotkou droidů B2 s pomocí plavidel třídy Droch pronikli do destruktoru Tranquility při pokusu zachránit zajatého místokrále Nuta Gunraye. Také byly použity při pokusu žoldáka Kula Tesky o obsazení vesmírné stanice Juma 9.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki