Fandom

Czech Star Wars Wiki

Nang hul

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Nang hul, v basic nazývaný dunivý brouk, byl genetickým inženýrstvím upravený tvor, používaný Yuuzhan Vongy jako vrhací zbraň. Pokud brouk minul cíl, dokázal se jako bumerang vrátit k válečníkovi nebo znovu zaútočit na cíl.

Biologie a vzhledEditovat

Nang hul byl brouk s ostrýma, zubatýma nohama a křídly. Jeho silná křídla vydávala za letu silné bzučení a při zásahu cíle vydal charakteristické zadunění. Tvrdý exoskelet a krovky ho chránily před nárazy, ovšem světelný meč nebo blaster ho dokázaly zničit.

PoužitíEditovat

Jariah Syn Nang hul.jpg

Jariah Syn při použití brouka

Yuuzhanvongští válečníci používali brouky, které nosili v bandalíru připnutém na brnění,  jako vrhací zbraň na krátkou vzdálenost, která při nárazu dokázala protivníka omráčit nebo zranit. Mohli je také vystřelovat ze speciálních trubicovitých vrhačů.

Po odražení yuuzhanvongské invaze byly tyto zbraně postaveny mimo zákon, přesto byly v podsvětí používány některými zločinci a nájemnými lovci. Ví se, že brouci poté přežívali také na planetě Zonama Sekot.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki