Fandom

Czech Star Wars Wiki

Neimoidian

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku je považován za kanonický.  Klikni zde pro legendární verzi článku. 
Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Neimoidiané jsou druh humanoidů, kteří byli vzdáleně příbuzní s Durosy. Jejich domovskou planetou je Neimoidia, ale žijí na dalších planetách různě po galaxii.

Vzhled Editovat

Mají zeleno-modré zbarvení kůže. Jsou vysocí přibližně jako lidé. Mají tváře bez nosu. Jejich oči jsou rozděleny víčky v horizontálním směru. Velice rádi se oblékají do bohatě zdobených a drahých rób, které ještě více zdůrazňují jejich moc a bohatství.

Povaha Editovat

Povahou jsou velmi chamtiví a smyslem jejich života je většinou získat, co největší moc a co možná nejvíce peněz. Na začátku klonových válek byli rovněž nechvalně známí tím, že právě oni stáli v čele nenáviděné Obchodní federace, která tím, že se připojila i se svou obrovskou armádou droidů k Separatistům, de-facto zahájila válku. Kromě chamtivosti je jim vrozená také ustrašenost a bázeň. Z toho důvodu také velice neradi bojují.

Jazyk Editovat

Jejich jazyk se nazývá Pak Pak.

Zástupci Editovat

Nejznámějším zástupcem tohoto druhu byl pravděpodobně senátor a vůdce Obchodní federace Nute Gunray (na obrázku) a jeho pobočník Rune Haako.

V síti Wikia

Náhodná Wiki