Fandom

Czech Star Wars Wiki

Nomad City

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Nomad City.jpg

Nomad City.

Nomad City bylo mobilní město a zároveň těžební komplex, který vlastnil Lando Calrissian. Nacházelo se na malé, ale na minerály bohaté planetě Nkllon.

Město bylo vlastně upravený starý bitevní křižník třídy Dreadnaught, posazený na čtyřicet ukořistěných imperiálních vozidel AT-AT, které ho posouvaly nad povrchem. Město se muselo stále pohybovat, aby zůstávalo na odvrácené straně planety od blízkého slunce.

V roce 9 PBY zaútočil na Nomad City velkoadmirál Thrawn s cílem získat plazmové vrtáky zvané krtci, které hodlal použít k útoku na Sluis Van. Později na město zaútočil znovu pomocí tří dreadnaughtů flotily Katana, aby získal zásoby cenných surovin. Během této druhé bitvy o Nomad City bylo město poničeno a ztratilo schopnost pohybu. Personál byl z města evakuován díky pomoci senátora Garm Bel Iblise, ale Nová republika nevyhověla Landově žádosti o pomoc s opravou komplexu, a tak bylo Nomad City zničeno silným žárem a radiací během planetárního dne.

VýskytEditovat

PoznámkaEditovat

Všímněte si, že ačkoliv je v knize výslovně uvedeno, že Nomad City je vytvořeno ze starého bitevního křižníku (Wookipedia uvádí Dreadnaught-class heavy cruiser), tvar města na obrázku z komixu připomíná spíše hvězdný destruktor třídy Imperial. Že by chyba kreslíře?

Wezir (diskuse) 11. 8. 2012, 21:57 (UTC)

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki