Fandom

Czech Star Wars Wiki

Nositelé Síly

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.

[+/-] [zdroj]

Nositelé Síly je záverečný díl triologie Akademie Jedi, kterou napsal Kevin J. Anderson.

AnotaceEditovat

Nová republika pokračuje ve svém boji o bytí a nebytí, avšak mocní příznivci Impéria chtějí připravit o život mladé naděje světlé strany Síly, které představují novou generaci rytířů Jedi. K nim patří i dvojčata Hana a Leiy Solo. Luke Skywalker, bezmocný ve svém stavu mezi životem a smrtí, bojuje na duševní rovině o přežití a snaží se psychickou silou spojit s dvojčaty. Leia se vypraví na smrtelně nebezpečnou misi proti agentům Impéria, kteří doufají, že se jim podaří zničit třetí dítě manželů Solových - malého Anakina, kterého rodiče ukryli na planetě Anoth. Lukův bývalý oblíbenec Kyp Durron se mezitím chystá rozpoutat apokalypsu pomocí děsivého Drtiče sluncí, přesvědčen, že jedná v zájmu dobré věci. Han s pokusí přimět Kypa, aby se vymanil z vlivu temné strany Síly a získal zpět ztracenou čest. Aby to Kyp dokázal, musel by s Drtičem sluncí podniknout sebevražedný útok proti prototypu obávané Hvězdy smrti. Han však ví, že zvítězit v tomto boji je téměř nemožné... dokonce i tehdy, kdyby Luke Skywalker stál po jejich boku!

Převzato z Databázeknih.cz

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Žádné události

Lokace

Žádné lokace

Organizace a tituly

Žádné organizace a tituly

Inteligentní druhy

Žádné inteligentní druhy

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

  • Wookipedia
  • Egmont.cz
  • Databáze knih
  • Nositelé Síly

Externí odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki