Fandom

Czech Star Wars Wiki

Nový úsvit

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Nový úsvit je román, který napsal John Jackson Miller odehrávající se 6 let před začátkem seriálu Star Wars Povstalci.

Anotace Editovat

Román z období počátků povstalecké Aliance. Od té doby, co byli Jediové odsouzeni k smrti a museli uprchnout z Coruscantu, se Kanan Jarrus místo o službu Síle staral spíše o to, aby přežil. Osaměle putuje galaxií, střídá anonymní zaměstnání a za každou cenu se snaží vyhnout potížím – zvláště s Impériem. Když se před ním otevře smrtelný střet mezi nemilosrdnou imperiální mocí a zoufalými revolucionáři, nechce se do něj zaplést. Brutální smrt přítele, kterou má na svědomí Impérium, však přinutí tohoto bývalého rytíře Jedi učinit rozhodnutí – buď podlehne strachu, nebo povstane k boji. Nebude však bojovat sám. V bitvě s Impériem se k němu přidají nečekaní spojenci: radikální bombový atentátník, dřívější imperiální odbornice na sledovací zařízení, pomstychtivý velitel ostrahy a tajemná Hera Syndulla –agentka s vlastními, záhadnými pohnutkami. Planetě Gorse hrozí katastrofa apokalyptických rozměrů a hlavní představitelé našeho příběhu musejí zabránit její záhubě a stát při sobě v boji proti jednomu z nejstrašnějších krutovládců Impéria.

Zdroje Editovat

Externí odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki